سال 7، شماره 2 - ( بهار1397/ شماره پیاپی 23/ 1397 )                   سال 7 شماره 2 صفحات 40-17 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- دانشگاه محقق اردبیلی ، e.aryani.sh@gmail.com
2- دانشگاه محقق اردبیلی
3- دانشگاه غیر انتفاعی خاتم
چکیده:   (3809 مشاهده)

پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی در پیش­بینی راهبردهای انگیزشی آنان انجام گرفت. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران، در مقاطع مختلف تشکیل می­داد. روش نمونه­گیری تلفیقی از خوشه­ای چند مرحله­ای، طبقه­ای و تصادفی بود. حجم نمونه­ براساس جدول کرجسی- مورگان، قریب به 500 نفر در نظرگرفته شد. جهت جمع­آوری ­داده­ها از پرسشنامه­ی راهبردهای انگیزش برای یادگیری پینتریچ و همکاران (1993) بازنویسی شده توسط دانکن و مک­کیچی (2005) و پرسشنامه­های کیفیت خدمات اداری-آموزشی، کیفیت خدمات کتاب­خانه­ای، کیفیت خدمات آموزشی اساتید، کیفیت خدمات مشاوره­ای، و کیفیت خدمات الکترونیکی از طریق سایت استفاده شد. در نهایت داده­ها با استفاده از نرم افزار spss.21 و آزمون رگرسیون تجزیه و تحلیل گردید. نتایج نشان داد بین کیفیت خدمات و مولفه­ی راهبردهای انگیزش برای یادگیری رابطه معنی­دار وجود دارد.

متن کامل [PDF 877 kb]   (108 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: اعتیاد
دریافت: 1394/10/16 | پذیرش: 1394/12/22 | انتشار الکترونیک: 1397/3/13

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.