سال 4، شماره 3 - ( شماره پیاپی 12، پاییز 1394 )                   سال 4 شماره 3 صفحات 18-3 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- دانشگاه تهران
چکیده:   (8768 مشاهده)

) ابزاری روا و پایا برای ارزیابی توانایی­های شناختی و پیشرفت تحصیلی در کودکان و بزرگسالان می­باشد. این آزمون­ها بر اساس نظریه کتل- هورن- کارول (CHC شامل دو مجموعه­ی متمایز می‌باشد که به طور همزمان هنجار شده­اند: آزمون­های توانایی­های شناختی وودکاک- جانسون (WJ III COG). آزمون­های WJ III ACH استفاده­ی گسترده از آزمون­های WJ III به عنوان مبنایی برای شناسایی حوزه­های تحصیلی، آگاهی از فرآیندهای شناختی درگیر در مهارت­های تحصیلی، یادگیری کاربردهای آن و راهنمایی برای گسترش آزمون­های پیشرفت تحصیلی می‌باشد. نتایج این گزارش می­تواند کاربرد آموزشی و پژوهشی داشته باشد.

متن کامل [PDF 703 kb]   (259 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: اعتیاد
دریافت: 1394/9/13 | ویرایش نهایی: 1396/4/25 | پذیرش: 1394/9/13 | انتشار الکترونیک: 1394/9/13

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.