چکیده محققان از روشهای مورد پژوهی برای بررسی یک آزمایشگاه آموزش مجازی ، در یک مدرسه روستایی تاسیس شده در سال 2011، استفاده کردند و از این روشها به عنوان راهی برای بهتر برآورده سازی نیازهای منحصر به فرد دانشآموزان استثنایی که تیزهوش تشخیص داده شده بودند، بهره بردند. دادهها از طریق گروههای کانونی، مشاهدات کلاس درس، مصاحبهها و بررسی اسناد مرتبط گردآوری شدند. موضوعات شامل: توضیح عمیق آزمایشگاه یادگیری، درسهای آموخته شده، پیشنهاداتی توسط معلمان و مدیران، مزایایی برای بهبود تدریس و یادگیری میشوند. یافتهها مبنی بر این هستند که برنامهریزی آزمایشگاه آموزش مجازی، مخصوصاً آموزش آنلاین که در مدارس عمومی_فیزیکی اتفاق میافتد، میتواند ابزاری موثر برای ارائه دوره ترمیک جهشی برای دانشآموزان تیزهوش دوره راهنمایی باشد. مزایای این روش مقرون به صرفه بودن، رضایت دانشآموز و والدین، امکان پیشرفت کاری فردی در زمینه دارای استعداد و موارد دیگر میشود.
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |