سال 6، شماره 1 - ( شماره پیاپی18، بهار 1396 )                   سال 6 شماره 1 صفحات 1-4 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Pourhosein R. Philosophy for the Child (P4C) on the basis of Developmental Psychology. frooyesh. 2017; 6 (1) :1-4
URL: http://frooyesh.ir/article-1-1071-fa.html
پورحسین رضا. فلسفه برای کودک با نگاه روان شناسی تحولی. رویش روان شناسی. 1396; 6 (1) :1-4

URL: http://frooyesh.ir/article-1-1071-fa.html


دانشگاه تهران ، prhosein@ut.ac.ir
چکیده:   (1558 مشاهده)
درنگاه روان شناسی تحولی، فلسفه برای کودک مکانیزمی است؛ یعنی ناظر به فلسفیدن و
چگونه اندیشیدن است؛ نه یاددادن محتوا و مفاهیم صوری 1 و انتزاعی. فلسفیدن، غنای
جستجوگری، کاوش و شگفت زده کردن کودک دربرابر مسایل بیرونی است که طی آن،
فرایندی در زمینه روانی و ذهنی کودک براه می افتد که در روان شناسی تحولی، ازآن به تعادل
جویی 2 یاد می شود.
واژه‌های کلیدی: فلسفه، کودک، روان شناسی تحولی
متن کامل [PDF 349 kb]   (91 دریافت)    
نوع مقاله: تحلیلی | موضوع مقاله: روانشناسی تحولی
دریافت: 1396/11/11 | ویرایش نهایی: 1398/7/17 | پذیرش: 1396/11/11 | انتشار الکترونیک: 1396/11/11

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه علمی رویش روان شناسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2021 All Rights Reserved | Rooyesh-e- Ravanshenasi Journal(RRJ)

Designed & Developed by : Yektaweb