هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری کارکنان با مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان آموزش پرورش ناحیه 1چهارمحال و بختیاری میباشد. این تحقیق از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر روش یک تحقیق توصیفی- پیمایشی میباشد. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان اداره به تعداد 100 نفر میباشند. حجم نمونه با توجه به محدود بودن جامعه آماری از فرمول جامعه محدود کوکران تعداد 80 نفر برآورد شد. با استفاده از روش تحلیل مسیر، فرضیههای تحقیق مورد بررسی و آزمون قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان میدهد که بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارکنان آموزش و پرورش ناحیه (1) چهارمحال و بختیاری رابطه معناداری وجود دارد.
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |