نقش میانجی اعتیاد به بازیهای آنلاین در رابطه خشم و خلاقیت بدخواهانه در نوجوانان با نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی
برنامه ریزی براساس محوریت شخص به عنوان شیوه نوین آموزش مهارت های زندگی به افراد با کمتوانیذهنی: مطالعه مروری نظاممند
تبیین روابط علی بین سبکهای دلبستگی و قلدری سایبری براساس نقش میانجیگر صفات تاریک شخصیت در کاربران نوجوان شبکههای اجتماعی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر سرمایه روانشناختی، بازداری و فعالسازی رفتار دانشآموزان
مدل ساختاری رابطه بین تحمل پریشانی و بهزیستی روانشناختی در مردان مبتلا به سوءمصرف مواد: نقش میانجی سیستمهای مغزی/رفتاری
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و یکپارچگی حسی-حرکتی بر عملکرد خواندن و کارکردهای اجرایی دانشآموزان دو زبانه با اختلال خواندن
اثربخشی تحریک الکتریکی فرا جمجمهای مغز (tdcs) بر دشواری در تنظیم هیجان و تکانشگری در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع دو
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی توانمندسازی والدگری مبتنی بر تجربه زیسته مادران با سابقه بدرفتاری در کودکی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهنآگاهی و درمان فراتشخیصی یکپارچه-نگر بر نگرانی از تصویر بدن نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و معنا درمانی مبتنی بر اندیشههای مولانا بر سرسختی روانشناختی در بیماران تحت همودیالیز
نقش میانجی احساس حقارت و حمایت اجتماعی ادراک شده در رابطه بین تابآوری روانشناختی با اعتیاد به فضای مجازی در دانشجویان
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر پایه مداخلات ذهن-بدن (تمرینات ورزش تایچی) بر پرخاشگری و حساسیت در روابط متقابل مددجویان کانون اصلاح و تربیت