اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر واقعیتدرمانی بر تابآوری تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان دارای آسیب بینایی
بررسی نقش میانجی تحول مثبت نوجوانی در رابطه بین شایستگی اجتماعی، بهزیستی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم شهر بهبهان
اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی (برو-نرو و الاغ گرسنه) بر سرعت واکنش و نظام بازداری شناختی-رفتاری در فرزندان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیشفعالی
رابطه رسالت شغلی بر موفقیت شغلی و سبک آموزشی تبحری با میانجیگری تعالییابی شغلی و تعهد حرفهای در معلمان
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اضطراب و تاب آوری در دانش آموزان پسر با اعتیاد به تلفن همراه
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر بیثباتی هیجانی و رفتارهای خودآسیب رسان افراد دارای نشانگان اختلال شخصیت مرزی مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی هیجانمدار و آموزش شادیبخش لیوبومیرسکی بر امید به زندگی در نوجوانان دارای سابقه خودکشی
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر احساس تنهایی اجتماعی - عاطفی سالمندان مبتلا به دیابت نوع دو
مقایسه اثربخشی مداخله آموزشی مبتنی بر رویکرد امید درمانی و رویکرد شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی زنان مبتلا به بیماری مولتیپل اسکلروز
مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری و درمان ذهنآگاهی بر عملکرد اجرایی بیماران مصرفکننده مت آمفتامین
اثربخشی تمرینات ذهنآگاهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ویژگیهای شخصیتی و هوش هیجانی ورزشکاران ۱۸-۱۴ سال
پیش بینی هوش هیجانی دانش آموزان متوسطه دوم بر اساس باورهای معرف شناختی و ادراک از محیط سازندهگرایی اجتماعی