سال 4، شماره 3 - ( شماره پیاپی 12، پاییز 1394 )                   سال 4 شماره 3 صفحات 3-18 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Khodabandeloo Y, Gholam Ali Nejad F, Rostamkolaei N, Rostami R. Introduce a tool The (WJ III). frooyesh. 2015; 4 (3) :3-18
URL: http://frooyesh.ir/article-1-106-fa.html
خدابنده لو یوسف، غلامعلی نژاد فاطمه، رستم کلایی نظام الدین، رستمی رضا. معرفی یک ابزار؛ نسخه‌ی سوم آزمون‌های پیشرفت تحصیلی وودکاک- جانسون (WJ III). رویش روان شناسی. 1394; 4 (3) :3-18

URL: http://frooyesh.ir/article-1-106-fa.html


دانشگاه تهران
چکیده:   (4618 مشاهده)

) ابزاری روا و پایا برای ارزیابی توانایی­های شناختی و پیشرفت تحصیلی در کودکان و بزرگسالان می­باشد. این آزمون­ها بر اساس نظریه کتل- هورن- کارول (CHC شامل دو مجموعه­ی متمایز می‌باشد که به طور همزمان هنجار شده­اند: آزمون­های توانایی­های شناختی وودکاک- جانسون (WJ III COG). آزمون­های WJ III ACH استفاده­ی گسترده از آزمون­های WJ III به عنوان مبنایی برای شناسایی حوزه­های تحصیلی، آگاهی از فرآیندهای شناختی درگیر در مهارت­های تحصیلی، یادگیری کاربردهای آن و راهنمایی برای گسترش آزمون­های پیشرفت تحصیلی می‌باشد. نتایج این گزارش می­تواند کاربرد آموزشی و پژوهشی داشته باشد.

متن کامل [PDF 703 kb]   (237 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: اعتیاد
دریافت: ۱۳۹۴/۹/۱۳ | پذیرش: ۱۳۹۴/۹/۱۳ | انتشار: ۱۳۹۴/۹/۱۳

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
کد امنیتی را در کادر بنویسید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه رویش روان شناسی (علمی ترویجی) می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Rooyesh-e- Ravanshenasi Journal

Designed & Developed by : Yektaweb