مجله رویش روا‌ن‌شناسی از دادن گواهی‌های کاغذی معذور است. لطفا تقاضا نکنید. همه گواهی ها در صفحه شخصی کاربران موجود است.


You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML خانواده درمانی تجربه‌ای: مطالعه مروری
حامد کاشانکی *، سید محمدرضا رضازاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی نقش کیفیت خدمات پشتیبانی یادگیرندگان آموزش الکترونیکی در پیش‌بینی راهبردهای انگیزشی آنان
ابراهیم آریانی *، مهدی معینی کیا، هاجر حسینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اختلال طیف اوتیسم: رفتارهای تکراری و کلیشه‌ای
جهانگیر کرمی، سوگند قاسم زاده، طیبه تازیکی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بهوشیاری در متخصصان سلامت روان: مطالعه مروری
میترا کامران *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه ابعاد کمال گرایی و اهمال کاری
محمدعلی بشارت، هادی فرهمند *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML رابطه مهارت های فراشناختی در یادگیری و جهت گیری هدف با یادگیری خودتنظیم در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
یاسر رضاپور میرصالح *، سهیلا شاکری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی پیش بینی کننده های کاهنده هوش اجتماعی بر اساس طرحواره های ناسازگار اولیه دانشجویان پزشکی
مریم اسدی *، مهرداد خدابنده، محمد علی امینی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر آموزش مهارت‌های زندگی (خودآگاهی و برقراری ارتباط مؤثر) بر ابراز وجود و خودناتوان سازی دانش آموزان
پژمان بریمانی *، سمانه دوست محمد، بهرام میرزاییان، رمضان حسن زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش مولفه های سبک دلبستگی و ابعاد استفاده از پیامک در پیش بینی احساس تنهایی در دانشجویان
مسعود اسدی، قادر نعیمی *، بهمن مکری، ناهید حسینی منش
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مفهوم سازی معنابخشی و ملاحظات کاربردی آن در روان شناسی صنعتی و سازمانی
سعید اکبری زردخانه، سعید زندی *، میلاد قربانی وناجمی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی
حمیده رادمنش *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه عمل به باورهای دینی و امیدواری با رضایت از زندگی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران
ریحانه صبورنژاد *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه علمی رویش روان شناسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Rooyesh-e-Ravanshenasi Journal(RRJ)

Designed & Developed by : Yektaweb