اثربخشی هنردرمانی بیانگر گروهی بر مشکلات درونیسازی شده و نیمرخ هیجانی - کارکردی کودکان بیسرپرست و بد سرپرست
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی و تمرینات حافظه کاری بر عملکرد خواندن دانشآموزان با اختلال خواندن
مقایسه کارکردهای اجرایی بازداری، بهروزرسانی و انتقال در دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و دانش آموزان مبتلا به اختلال کندگامی شناختی (SCT)
مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کارکرد خانوادههای دارای کودک دچار اختلال نقص توجه- بیش فعالی