بررسی رابطۀ بین روابط معلم-دانشآموز و آموزش سنتی با اضطراب و افسردگی در دانشآموزان با میانجیگری احساس شرم و گناه
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر احساس تنهایی و کفایت اجتماعی نوجوانان دختر دارای نشانههای نوموفوبیا
مقایسه اثربخشی رویکرد راه حل محور و مصاحبه انگیزشی بر هیجانات موقعیتی و تعارضات میان فردی دانشجویان مشروطی
پیشبینی نشانههای وسواس فکری و عملی براساس حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و انعطافپذیری روانشناختی در دانشجویان
اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی دانش آموزان پسر دارای رفتار قلدرانه
التماس کافی نیست: استفاده از تکنیکهای روانشناختی به منظور افزایش رعایت دستورالعملهای بهداشتی ویروس کرونا