بررسی نقش واسطهگری نگرش به خواندن در رابطه راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی خواندن، نگرش به خواندن والدین با انگیزش خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن
تعیین اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر رشد پس از سانحه و نگرانی از تصویر بدنی در زنان مبتلا به سرطان پستان
ارزیابی مدل علی خرد بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت با نقش واسطه ای نیازهای بنیادین روانشناختی در دانشجویان
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مولفه های سازمان شخصیت و سبک های دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی
پدیدارشناسی عوامل موثر در ناتوانی های یادگیری و کاهش انگیزه دانش آموزان تراجنسیتی در مشارکت فعال درس تربیت بدنی مدارس (با ارائه راهکار)
مقایسه اثربخشی زوجدرمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد و زوجدرمانی هیجانمدار بر بخشش زناشویی زنان آسیبدیده از روابط فرازناشویی
اثربخشی رفتاردرمانی عقلانی_هیجانی (REBT) بر سیستمهای فعال ساز/ بازداری رفتاری(BAS/BIS)، رفتارهای پرخطر جنسی و اجتناب تجربی در نوجوانان دارای سابقه فرار از خانه
بررسی تاثیر آموزش شناختی، هیجانی ورفتاری متمرکز بر کمالگرایی بر کیفیت ارتباط بین-فردی، عزّتنفس و بهزیستی روانی دانشآموزان مدارس تیزهوش