رویش روان شناسی(نشانی+ ارزیابی نشریه+ پرداخت آنلاین )

نشانی مجله: تهران. خیابان استادنجات اللهی. ویلا. خیابان لباف. کوچه نارنگ. شماره۴ واحد۶، کدپستی ۱۵۹۸۷۷۷۱۳۱ تلفن ۸۸۹۲۶۰۳۴
ارزیابی نشریه : رویش روانشناسی دارای رتبه علمی ترویجی از وزارت علوم، تحقیقات وفناوری است.(شماره 3/18/67772 مورخ  1393/4/21). برای دریافت اعتبار نشریه های علمی به سایت ارزیابی نشریات علمی وزارت علوم (journals.msrt.irمراجعه نمایید. 

 پرداخت هزینه وفرایند پرداخت الکترونیکی و خرید آنلاین هزینه فرایند بررسی مقالات پنجاه هزار تومان است که که پس از تایید دبیر علمی مبنی بر مناسب بودن مقاله جهت ورود به سیستم و هزینه پذیرش مقالات پنجاه هزار تومان است که پس از تکمیل فرایند داوری و تایید مقاله برای صلاحیت پذیرش واریز می شود.​ برای پرداخت به بخش پرداخت هزینه آنلاین (درنوار بالای همین صفحه)مراجعه کنید. باانتخاب آن، فرم سفارش خرید را می بینید که باید ستون تعداد  مورد سفارش را مشخص کنید. پس از تایید فرم خرید، وارد سیستم شاپرک و پرداخت اینترنتی (ازطریق درگاه بانک ملت  و بانک تجارت) خواهید شد. انتشار فصلنامه رویش روان شناسی، الکترونیکی است و نسخه چاپی ندارد. لطفا برای نسخه چاپی هیچ مبلغی واریز نکنید.

تعداد صفحات مقاله : حداکثر تعداد صفحات هرمقاله برای مقالات پژوهشی، 8 صفحه A4 و برای مقالات تحلیلی و مروری، 10 صفحهA4  است. مقالات بیش از حد مجاز، مورد بررسی قرار نمی گیرند. برای رعایت موارد دیگر، به راهنمای نویسندگان مراجعه شود.
** مقالات تحلیلی و نقد، درصورت پذیرش، بدون نوبت منتشر خواهند شد.

Main Image

رویش روان شناسی

1396، جلد 6، شماره4

شاپای چاپی: 2383-353X

مدير مسئول: رضاپورحسین

سردبير: رضاپورحسین

مشاهده ی آخرین شماره

مقالات در دست چاپ

:: آموزش مهارتهای ارتباطی را جدی بگیریم

:: اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر کاهش پاسخهای نشخوار فکری در زنان مضطرب شهر کرمانشاه

:: اختلال شخصیت خودشیفته در بخش دوم و سوم ویرایش پنجم راهنمای تشخیصی و آماری: بررسی مدل جایگزین

:: رابطه کیفیت زندگی و تاب آوری با دلزدگی زناشویی معلمان زن شهر کرمانشاه

:: تأثیر آموزش مهارت حل مسأله بر میزان رشد اجتماعی نوآموزان پیش دبستانی

:: ارتباط سبک رهبری مدیران با سکوت سازمانی کارمندان در ادارات ورزش و جوانان استان همدان

:: روابط علی مشکلات بین فردی، هیجانی - رفتاری و شادکامی در دانش آموزان ابتدایی

:: نقش سبک‌های دلبستگی و خودکارآمدی در پیش‌بینی قلدری و قربانی شدن دانش‌آموزان مدارس متوسطه

:: اختلال ملال جنسیتی: تشخیص، نظریه و مداخله

:: تأثیر تمرینات ادراکی حرکتی بر آگاهی بدنی کودکان دارای اختلال سندروم داون

:: اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش تکانشگری و رفتارهای پرخطر دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم

:: موج چهارم رفتار درمانی: روند شکل گیری درمان های رفتاری و چالش های آن

:: بررسی رابطه سبک دلبستگی و تمایز یافتگی به عنوان عاملی موثر بر تاب آوری دانشجویان

:: اثربخشی درمان روایتی به شیوه گروهی بر کاهش افسردگی زنان مطلقه

:: مقایسه عملکرد حافظه در افراد سالم و وابسته به مواد


اطلاعات نشریه

  • شماره جاری: 1396، جلد 6، شماره4
  • شاپای چاپی: 2383-353X
  • مدير مسئول: رضاپورحسین
  • سردبير: رضاپورحسین
  • صاحب امتياز: انجمن روانشناسی بالینی کودک ونوجوان

نماد اعتماد

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 1159 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 66 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 1154886 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 2326 بازدید
  • تعداد مقالات دریافت شده: 1034 مقاله
  • تعداد مقالات منتشر شده: 141 مقاله

بازنشر اطلاعات

استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه رویش روان شناسی (علمی ترویجی) می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2015 All Rights Reserved | Rooyesh-e- Ravanshenasi Journal

Designed & Developed by : Yektaweb