- بررسی رابطۀ بین روابط معلم-دانشآموز و آموزش سنتی با اضطراب و افسردگی در دانشآموزان با میانجیگری احساس شرم و گناه
دکتر احمدرضا کیانی ، سلیمان احمدبوکانی، افشین حسن زاده، زهرا صفدریان - ویژگی های روان سنجی مقیاس جهت گیری های علی در ورزش
راحله مداح شورچه، پرفسور جواد صالحی فدردی ، دکتر حسین کارشکی، پرفسور مایلز ککس - رابطه نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی: نقش واسطهگری انگیزش درونی
نجمه اسکندری، دکتر مجید صدوقی - اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر احساس تنهایی و کفایت اجتماعی نوجوانان دختر دارای نشانههای نوموفوبیا
دکتر فریبرز صدیقی ارفعی ، خانم ریحانه تابش - ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سبک و اختلال شخصیت (PSDI-S) در دانشجویان ایرانی
گشاو شریفی ، دکتر عباس عبداللهی، دکتر سیمین حسینیان - مقایسه اثربخشی رویکرد راه حل محور و مصاحبه انگیزشی بر هیجانات موقعیتی و تعارضات میان فردی دانشجویان مشروطی
پریوش شهبازی، دکتر سمیه تکلوی ، دکتر محمد نریمانی - اثربخشی ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دختر دارای والدین مطلقه
ماریه عبدالقادری، سید موسی کافی ماسوله، پریسا مرادی کلارده - اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خستگی ناشی از سرطان و رفتارهای خودمراقبتی بیماران مبتلا به سرطان
فریناز طبیب زاده، دکتر اسماعیل سلیمانی ، دکتر شهره قربان شیرودی - پیشبینی نشانههای وسواس فکری و عملی براساس حساسیت اضطرابی، پریشانی روانشناختی و انعطافپذیری روانشناختی در دانشجویان
نرجس عامری، دکتر محمود نجفی - اثربخشی آموزش شناختی ارتقاء امید بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی دانش آموزان پسر دارای رفتار قلدرانه
سیدقاسم مصلح ، دکتر رحیم بدری گرگری، دکتر شهروز نعمتی - تبیین سبکهای هویت دانشجویان بر اساس خاطرات اولیه و عملکرد خانواده: یک مطالعه کیفی
مهری الیاسی ، مونا برادران خانیانی، فاطمه حسن پور - مروری نظری بر مفهوم "توهم منفی" آندره گرین
دکتر الهام موسویان - رابطه فرهنگ مدرسه با پیشرفت تحصیلی، نیازهای بنیادین روانشناختی و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان
ابابکر بلوچی، دکتر ناصر ناستی زایی - رابطه ابعاد مثلث تاریک شخصیت و سبکهای دلبستگی با دلزدگی زناشویی
شیما حق نسب، دکتر مینا پورفرخ - التماس کافی نیست: استفاده از تکنیکهای روانشناختی به منظور افزایش رعایت دستورالعملهای بهداشتی ویروس کرونا
محمدحسن شریفیان ، دکتر جواد حاتمی
- سال 1400
- سال 1399
- 9 - شماره 12 -اسفند 1399/ شماره پیاپی 57
- 9 - شماره 11 -بهمن 99/ شماره پیاپی 56
- 9 - شماره 10 - دي 1399/ شماره پياپي 55
- 9 - شماره 9 -آذر 99/ شماره پياپي 54
- 9 - شماره 8 -آبان 99 / شماره پياپي 53
- 9 - شماره 7 -شماره پياپي 52 / مهر
- 9 - شماره 6 -شماره پیاپی 51/ شهریور
- 9 - شماره 5 -مرداد 99/ شماره پیاپی 50
- 9 - شماره 4 -تیر ماه 1399/ شماره پیاپی 49
- 9 - شماره 3 -شماره پیاپی 48 / خرداد
- 9 - شماره 2 -شماره پیاپی 47 / اردیبهشت
- 9 - شماره 1 -شماره پیاپی 46/ فروردین
- سال 1398
- 8 - شماره 12 -شماره پیاپی 45/ اسفند
- 8 - شماره 11 -شماره پیاپی 44/ بهمن
- 8 - شماره 10 -شماره پیاپی 43/ دی
- 8 - شماره 9 -شماره پیاپی 42/ آذر
- 8 - شماره 8 -شماره پیاپی 41/ آبان
- 8 - شماره 7 -شماره پیاپی 40 / مهر
- 8 - شماره 6 -شماره پیاپی 39 / شهریور
- 8 - شماره 5 -شماره پیاپی 38/ مرداد
- 8 - شماره 4 -شماره پیاپی 37 / تیر
- 8 - شماره 3 -شماره پیاپی 36 / خرداد
- 8 - شماره 2 -شماره پیاپی35/ اردیبهشت
- 8 - شماره 1 -شماره پیاپی 34 / فروردین
- سال 1397
- 7 - شماره 12 -زمستان97/ اسفند ماه/ شماره پیاپی 33
- 7 - شماره 11 -زمستان/ بهمن ماه97/ شماره پیاپی 32
- 7 - شماره 10 -زمستان/ دی ماه97/ شماره پیاپی31/
- 7 - شماره 9 -پاییز/ آذرماه97/
- 7 - شماره 8 -پاییز / آبان ماه 97 /
- 7 - شماره 7 -پاییز / مهرماه 97 /شماره پیاپی 28/
- 7 - شماره 6 -تابستان1397، شهریورماه، شماره6، شماره پیاپی27
- 7 - شماره 5 -تابستان1397، مردادماه، شماره5، شماره پیاپی26
- 7 - شماره 4 -تابستان1397، تیرماه، شماره4، شماره پیاپی25
- 7 - شماره 3 -بهار1397/ خرداد97/ شماره پیاپی 24
- 7 - شماره 2 -بهار1397/ شماره پیاپی 23/
- 7 - شماره 1 -بهار1397، شماره پیاپی 22
- سال 1396
- سال 1395
- سال 1394
- سال 1393
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تغییر درجه بندی نشریات از
۱۳۹۹/۶/۳۱ - فهرست نشریات معتبر وزارت علوم
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تعداد بازدید مقالات
۱۳۹۹/۶/۳۱ - نتایج نظرسنجی
۱۳۹۷/۴/۱۱ - MSRT CODE
۱۳۹۷/۲/۲۲ - رویش روانشناسی، ماهنامه شد
۱۳۹۶/۲/۲۷ - انتشار شماره18 فصلنامه، ویژه بهار96
۱۳۹۶/۲/۲ - تعداد بازدید مقالات پایگاه از مرز 11000مشاهده برای یک مقاله، فراتر رفت
۱۳۹۶/۱/۱۸ - امکان بررسی مشابه بودن مقالات با مقالات دیگر
مقالات در دست چاپ
مقایسه برنامه زمانی پارادوکسی و درمان شناختی رفتاری بر نگرانی و نشخوار فکری افراد دچار اضطراب اجتماعی
تبیین سازگاری دانشجویان با دانشگاه بر مبنای ادراکات والدینی: سازوکار میانجی گرایانه انعطاف پذیری شناختی
نقش ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی، دشواری در تنظیم هیجان و احساس تنهایی در پیش-بینی ترس از صمیمیت در زنان کارگر جنسی
مقایسه برنامه زمانی پارادوکسی و درمان شناختی رفتاری بر مکانیسم های دفاعی و علائم افراد دچار اضطراب اجتماعی
مقایسه اثربخشی موقعیت انگیزشی فعال و غیرفعال ایجاد شده توسط همسال بر ریسکپذیری و حساسیت به پاداش نوجوانان
ارتباط استحکام روانی، جو انگیزشی ادراک شده و هدف مداری در ورزشکاران حرفه ای
مروری اجمالی بر ارتباط تجربۀ بدرفتاری در دوران کودکی و خودجرحی بدون هدف خودکشی در نوجوانی
ناامیدی، شکست، به دام افتادگی، نشخوار فکری، نظریه انگیزشی-ارادی، خودکشی
اثربخشی آموزش شفقت به خود بر کاهش سطوح خودانتقادی و بهبود وضوح تصور از خود در دانشآموزان دارای معلولیت جسمانی
بررسی هیجان و تعامل آن با شناخت: توصیه های پژوهشی
مقایسه اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد آدلری و واقعیت درمانی بر خودکارآمدی دانشآموزان دوره اول متوسطه
پیامدهای عوامل زمینهای در فرایند تکوین هوش معنوی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
چالش ها و فرصت های مشاوران مدرسه در کار با دانشآموزان ناراضی جنسیتی: مرور سیستماتیک
شناسایی مولفه های خوشبختی زوجی در خانواده های ایرانی: رویکرد نظریه زمینه ای
بررسی رفتارهای قلدرانه بر اساس سبکهای فرزندپروری و دلبستگی: یک مطالعه مروری
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1399، جلد 9، شماره12
- شاپای چاپی: 2383-353X
- مدير مسئول: رضاپورحسین
- سردبير: رضاپورحسین
- صاحب امتياز: انجمن روانشناسی بالینی کودک ونوجوان
پایگاههای نمایه کننده
نماد اعتماد
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.
آمار سایت
- كل کاربران ثبت شده: 5297 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- ميهمانان در حال بازديد: 10 کاربر
- تمام بازديدها: 5549532 بازدید
- بازديد 24 ساعت قبل: 17025 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 2424 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 854 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد