- اثربخشی گروهدرمانی شناختی رفتاری بر اضطراب و بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص
مریم جمالی، فاطمه نصرتی *، زهرا طاهری فر، شیرین مجاور - رابطه ادراک دانشجو معلمان از اعتبار اساتید و نگرش به حرفه تدریس: نقش میانجی عاملیت
سید عدنان حسینی، خلیل زندی * - نقش میانجی باورهای سلامت در رابطه شیوههای والدگری و پریشانی روان شناختی فرزندان
مجید محمود علیلو، رسول حشمتی، تورج هاشمی، شروین زنجانی * - فراتحلیل عوامل اثرگذار بر بهبود قابلیتهای هیجانی-کارکردی نوجوان مبتنی بر رویکرد تحولی یکپارچه
زهرا عسگری، سیدامیر امین یزدی *، حسین کارشکی، مریم بردبار - اثربخشی روایتدرمانی بر انسجام خانواده و صمیمیت زناشویی در زوجین متعارض
ابراهیم برادری، علی شیخ الاسلامی *، اسماعیل صدری دمیرچی، حسین قمری گیوی - مقایسه اثربخشی آموزش گروهی تنظیم هیجان و شفقت به خود بر بهبود کارکرد اجتماعی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت استان تهران
محمد حسین کیامینی، مهدی امینی *، بهشته نیوشا - اثربخشی پارادوکس درمانی بر اضطراب و استحکام من مادران دارای نوزاد نارس
نازیلا سعیدی نژاد، الهام فروزنده *، محمدعلی بشارت، مرجان نیکورز، سید مصطفی بنی طبا - مقایسه شادکامی و توانمندی های منش بر اساس جنسیت و نگرش به نقش جنسیتی
سمانه جهانبخش، آدیس کراسکیان موجمباری *، فرهاد جمهری - پیشبینی کیفیت روابط زناشویی و سازگاری زناشویی بر اساس طرحوارههای ناسازگار اولیه و تابآوری در زنان متأهل
صدیقه پورمقداد، فریده دوکانهای فرد *، معصومه بهبودی - نقش واسطهای تنظیم هیجان در رابطه بین تحمل پریشانی و باورهای فراشناختی با اختلال وسواس جبری
مریم کشاورز، بهنوش آرام فر * - نقش میانجی درد روانی در رابطه بین خودشناسی انسجامی و رفتارهای خودآسیبرسان در نوجوانان
ویدا شهدادیان، فاطمه گلشنی *، آنیتا باغداساریانس - مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر ارزشمندی بدن در زنان مبتلا به چاقی
محبوبه ناصری فر، ناصر سراج خرمی *، سحر صفرزاده، علیرضا حیدرئی - اثربخشی امید درمانی بر وسواس مرگ و ادراک درد در زنان مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب
آتوسا رفیعی پور، امین رفیعی پور * - مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و درمان مبتنی بر شفقت بر سوگ پیش از موعد و پریشانی روانشناختی مراقبین بیماران مبتلا به سرطان
فائزه تورانی، حکیمه آقایی *، شهناز نوحی، سید موسی طباطبایی - نقش نیازهای روانشناختی دانشجویان در اعتیاد به اینترنت با واسطهگری سبکهای مقابلهای
مریم سلیمانی، اسحق رحیمیان بوگر *، فائزه جهان - مقایسه اثربخشی درمان هیجانمدار و درمان شفقت به خود بر عزتنفس و تجربه شرم در زنان مبتلا به پرخوری
مریم ساروقی، کورش گودرزی *، مهدی روزبهانی، زهرا تنها - نقش میانجی نگرانی از طرد در رابطه بین تجربه غفلت در کودکی و رفتارهای پرخاشگرانه در نوجوانان
ساناز بی شیوه *، بهمن اکبری - اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خود سرزنشی، احساس گناه و رفتارهای تکانشگرایانه نوجوانان دارای تجربیات ناگوار کودکی
مریم شهاب، سمیه تکلوی *، فرشته پور محسنی کلوری - اثربخشی درمان هیجانمدار بر خودآگاهی هیجانی، خود شئانگاری و کاهش علائم در دانشآموزان دختر با نشانههای پرخوری عصبی
مریم سلیمانی، فاطمه ایزدی * - مقایسه اثربخشی توانمندسازی کارکردهای اجرایی و آموزش مهارتهای نظمجویی هیجان بر بلوغ عاطفی در نوجوانان
خدیجه حافظی، نبی اله اکبرنتاج شوب *، جمال صادقی، رجبعلی محمدزاده ادملایی - نقش میانجی ترس از ارزیابی منفی در رابطه بین والدگری هلیکوپتری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان
سهیلا جهانبازی، صدیقه نجاراصل * - پیش بینی پایداری ازدواج بر اساس نقشهای جنسیتی و عدالت زناشویی
ریحانه امین پور شیخانی، معصومه پورمحسن *، وحید خوش روش - اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تعامل با جنین و بر عهده داشتن نقش والدی در زنان باردار
سارا لنگرودیان، مهران آزادی *، ماهرخ دولتیان، زهره موسی زاده - اثربخشی مشاوره راهحل محور گروهی بر درگیری، اهمالکاری و هدفگرایی تحصیلی در دانشجویان مشروطی دارای فرسودگی تحصیلی
سمیه شیربیگی پور، فرزاد میرشاهی * - رابطه انسجام خانواده و قلدری سایبری با نقش میانجی بلوغ عاطفی و خودآگاهی هیجانی در دختران نوجوان
شقایق مصیبی، فاطمه صفرپور، سجاد سعادت *
- سال 1403
- سال 1402
- 12 - شماره 12 -اسفند 1402/ پیاپی 93
- 12 - شماره 11 -بهمن 1402/ پیاپی 92
- 12 - شماره 10 -دی 1402 / پیاپی 91
- 12 - شماره 9 -آذر 1402 / پیاپی 90
- 12 - شماره 8 -آبان 1402/ پیاپی 89
- 12 - شماره 7 -مهر 1402/ پیاپی 88
- 12 - شماره 6 -شهریور 1402/ پیاپی 87
- 12 - شماره 5 -مرداد 1402 / پیاپی 86
- 12 - شماره 4 -تیر 1402/ پیاپی 85
- 12 - شماره 3 -خرداد 1402/ پیاپی 84
- 12 - شماره 2 -اردیبهشت 1402 / پیاپی 83
- 12 - شماره 1 -فروردین 1402/ پیاپی 82
- سال 1401
- 11 - شماره 12 -اسفند 1401/ پیاپی 81
- 11 - شماره 11 -بهمن 1401 /شماره پیاپی 80
- 11 - شماره 10 -دی 1401/ پیاپی 79
- 11 - شماره 9 -آذر 1401/ پیایپی 78
- 11 - شماره 8 -آبان1401/ پیاپی 77
- 11 - شماره 7 -مهر 1401/ شماره پیاپی 76
- 11 - شماره 6 -شهریور 1401/ پیاپی 75
- 11 - شماره 5 -مرداد1401/ پیاپی 74
- 11 - شماره 4 -تیر 1401/ پیاپی 73
- 11 - شماره 3 -خرداد 1401/ شماره پیاپی 72
- 11 - شماره 2 -اردیبهشت 1401/ پیاپی 71
- 11 - شماره 1 -فروردین 1401/ شماره پیاپی 70
- سال 1400
- 10 - شماره 12 -اسفند1400/ پیاپی 69
- 10 - شماره 11 -بهمن1400/ شماره پیاپی 68
- 10 - شماره 10 -دی 1400/ شماره پیاپی 67
- 10 - شماره 9 -آذر1400 / شماره پیاپی 66
- 10 - شماره 8 -آبان 1400 / شماره پیاپی 65
- 10 - شماره 7 -مهر1400/ شماره پیاپی 64
- 10 - شماره 6 -شهریور 1400/ شماره پیاپی 63
- 10 - شماره 5 -مرداد1400/ شماره پیاپی 62
- 10 - شماره 4 -تیر 1400/ شماره پیاپی 61
- 10 - شماره 3 -خرداد1400/ پیاپی 60
- 10 - شماره 2 -اردیبهشت1400/ شماره پیاپی 59
- 10 - شماره 1 -فروردین 1400 / شمارپیاپی 58
- سال 1399
- 9 - شماره 12 -اسفند 1399/ شماره پیاپی 57
- 9 - شماره 11 -بهمن 99/ شماره پیاپی 56
- 9 - شماره 10 - دي 1399/ شماره پياپي 55
- 9 - شماره 9 -آذر 99/ شماره پياپي 54
- 9 - شماره 8 -آبان 99 / شماره پياپي 53
- 9 - شماره 7 -شماره پياپي 52 / مهر
- 9 - شماره 6 -شماره پیاپی 51/ شهریور
- 9 - شماره 5 -مرداد 99/ شماره پیاپی 50
- 9 - شماره 4 -تیر ماه 1399/ شماره پیاپی 49
- 9 - شماره 3 -شماره پیاپی 48 / خرداد
- 9 - شماره 2 -شماره پیاپی 47 / اردیبهشت
- 9 - شماره 1 -شماره پیاپی 46/ فروردین
۱۳۹۹/۶/۳۱ - مدت زمان داوری مقالات
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تغییر درجه بندی نشریات از
۱۳۹۹/۶/۳۱ - فهرست نشریات معتبر وزارت علوم
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تعداد بازدید مقالات
۱۳۹۹/۶/۳۱ - نتایج نظرسنجی
۱۳۹۷/۴/۱۱ - MSRT CODE
۱۳۹۷/۲/۲۲ - رویش روانشناسی، ماهنامه شد
۱۳۹۶/۲/۲۷ - انتشار شماره18 فصلنامه، ویژه بهار96
۱۳۹۶/۲/۲ - تعداد بازدید مقالات پایگاه از مرز 11000مشاهده برای یک مقاله، فراتر رفت
مقالات در دست چاپ
نقش میانجی عشق ورزی متعهدانه در رابطه بین نیازهای روانشناختی و رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل (انتشار: شماره 114، پاییز 1404)
پیشبینی پذیرش خود بعد از عمل جراحی زیبایی بر اساس ویژگیهای شخصیتی و طرحوارههای هیجانی (انتشار: شماره 113، پاییز 1404)
نقش میانجی یادگیری خودراهبر در رابطه توانمندی منش و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزﺵ ذﻫﻦ آﮔﺎﻫﯽ ﮐﻮدک ﻣﺤﻮﺭ ﺑﺮ ﺷﺎیﺴﺘﮕﯽ هیجانی و ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ دﺍﻧﺶ آﻣﻮزﺍﻥ پسر ﺑﺎ ﺍﺧﺘﻼل یﺎدﮔﯿﺮی ﻭیﮋه
نقش واسطهای بد تنظیمی هیجانی در رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه و سبکهای والدگری ادراک شده مادر با اضطراب در زنان باردار
نقش میانجی پذیرش نقش های جنسیتی در رابطه بین توانمندی های منش و شادکامی در زنان (انتشار: شماره 111، تابستان 1404)
رابطه بین والدگری هلیکوپتری و اعتیاد به گوشی هوشمند با نقش واسطهای خودتنظیمی در دانشجویان
مقایسه طرحواره های هیجانی سازگار-ناسازگار و تنظیم هیجان مثبت-منفی در دانشجویان ایرانی و افغانستانی: یک مطالعه بین فرهنگی
نقش میانجی خودکارآمدی در رابطه هوش فرهنگی و سازگاری اجتماعی دانشجویان (انتشار: شماره 110، تابستان 1404)
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودنهان سازی نوجوانان دارای سابقه خودجرحی بستری در بخش روانپزشکی بیمارستان
مدل ساختاری سبکهای دلبستگی و مشکلات بین فردی زوجین در حال طلاق با نقش واسطهای ذهنیسازی
پیشبینی فرسودگی شغلی بر اساس خستگی ذهنی و عدم توازن تلاش - پاداش در میان پرستاران در دوران پساکرونا
مقایسه میزان اعتیاد به گوشیهای هوشمند و خودکنترلی در دانشجویان با و بدون نشانههای افسردگی و اضطرابی
پیش بینی تنظیم هیجانی در بیماران مبتلا به سرطان پستان بر اساس ذهنیسازی، ادراک حمایت اجتماعی و مدیریت درد
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و درمان پذیرش و تعهد بر شدت علائم افسردگی و تحمل پریشانی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1403، جلد 13، شماره7
- شاپای چاپی: 2383-353X
- مدير مسئول: رضاپورحسین
- سردبير: محمد علی بشارت
- صاحب امتياز: انجمن روانشناسی بالینی کودک ونوجوان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.
آمار سایت
- كل کاربران ثبت شده: 11159 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
- ميهمانان در حال بازديد: 102 کاربر
- تمام بازديدها: 14838299 بازدید
- بازديد 24 ساعت قبل: 7820 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 5242 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 1756 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد