- مقایسه رابطه والد - فرزندی، سبکهای هویت و شفقت به خود نوجوانان خانوادههای تک فرزند و چند فرزند
ام البنین هژبرخواه *، شهربانو قهاری، نادره معماریان، مژگان لطفی - نقش واسطهای شفقت به خود در رابطه بین قدردانی با افسردگی و استرس ادراک شده در مادران کودکان با نارساییهای تحولی
راضیه شیخالاسلامی *، میترا ماشااللهی - مقایسۀ پاسخهای رفتاری به ابراز هیجانات همسر در زنان با صمیمیت عاطفی بالا و پایین
نگار سادات میرکاظم، آسیه شریعتمدار *، کیومرث فرحبخش - تحولات تاریخی اختلال افسردگی مهاد: مقاله مروری روایتی
سپیده سمائی، محمدعلی بشارت * - اثربخشی طراحی آموزش مبتنی بر بازی وارسازی بر راهبردهای انگیزشی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان
زهرا جامه بزرگ *، سید مهدی سرکشیکیان - ارزیابی مدل علی سازگاری با بیماری بر اساس عدم قطعیت و انعطافپذیری شناختی در زنان مبتلا به سرطان پستان با نقش واسطهای دشواری در تنظیم هیجان
وحیده سمیعی، کیومرث کریمی *، مریم اکبری - اثربخشی آموزش غنیسازی روابطزناشویی مبتنی بر هیجان در دوران بارداری بر همدلی-عاطفی، ادراکانصاف و تمایلاتجنسی زوجین جوان
سحر ضیاء، سحر صفرزاده * - مقایسه فراخشم، فراتحقیر و فرا کنترل در زنان مبتلا به پراشتهایی روانی و پرخوری مفرط
ریحانه هاشمی سراج، حسن توزنده جانی *، احمد زنده دل - مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و طرحوارهدرمانی بر سلامت روان در زنان بعد از خیانت همسر
فیروزه نجاری، مژگان نیکنام *، فریده دوکانه ای فرد - نقش واسطهای ادراک سربار بودن و ایدهپردازی خودکشی در رابطه بین تعارض والد– نوجوان با جرح خویشتن غیر خودکشیگرا
آرزو والی نژاد، محترم نعمت طاوسی *، حسین رضابخش، آدیس کراسکیان موجمناری
- سال 1402
- سال 1401
- 11 - شماره 12 -اسفند 1401/ پیاپی 81
- 11 - شماره 11 -بهمن 1401 /شماره پیاپی 80
- 11 - شماره 10 -دی 1401/ پیاپی 79
- 11 - شماره 9 -آذر 1401/ پیایپی 78
- 11 - شماره 8 -آبان1401/ پیاپی 77
- 11 - شماره 7 -مهر 1401/ شماره پیاپی 76
- 11 - شماره 6 -شهریور 1401/ پیاپی 75
- 11 - شماره 5 -مرداد1401/ پیاپی 74
- 11 - شماره 4 -تیر 1401/ پیاپی 73
- 11 - شماره 3 -خرداد 1401/ شماره پیاپی 72
- 11 - شماره 2 -اردیبهشت 1401/ پیاپی 71
- 11 - شماره 1 -فروردین 1401/ شماره پیاپی 70
- سال 1400
- 10 - شماره 12 -اسفند1400/ پیاپی 69
- 10 - شماره 11 -بهمن1400/ شماره پیاپی 68
- 10 - شماره 10 -دی 1400/ شماره پیاپی 67
- 10 - شماره 9 -آذر1400 / شماره پیاپی 66
- 10 - شماره 8 -آبان 1400 / شماره پیاپی 65
- 10 - شماره 7 -مهر1400/ شماره پیاپی 64
- 10 - شماره 6 -شهریور 1400/ شماره پیاپی 63
- 10 - شماره 5 -مرداد1400/ شماره پیاپی 62
- 10 - شماره 4 -تیر 1400/ شماره پیاپی 61
- 10 - شماره 3 -خرداد1400/ پیاپی 60
- 10 - شماره 2 -اردیبهشت1400/ شماره پیاپی 59
- 10 - شماره 1 -فروردین 1400 / شمارپیاپی 58
- سال 1399
- 9 - شماره 12 -اسفند 1399/ شماره پیاپی 57
- 9 - شماره 11 -بهمن 99/ شماره پیاپی 56
- 9 - شماره 10 - دي 1399/ شماره پياپي 55
- 9 - شماره 9 -آذر 99/ شماره پياپي 54
- 9 - شماره 8 -آبان 99 / شماره پياپي 53
- 9 - شماره 7 -شماره پياپي 52 / مهر
- 9 - شماره 6 -شماره پیاپی 51/ شهریور
- 9 - شماره 5 -مرداد 99/ شماره پیاپی 50
- 9 - شماره 4 -تیر ماه 1399/ شماره پیاپی 49
- 9 - شماره 3 -شماره پیاپی 48 / خرداد
- 9 - شماره 2 -شماره پیاپی 47 / اردیبهشت
- 9 - شماره 1 -شماره پیاپی 46/ فروردین
- سال 1398
- 8 - شماره 12 -شماره پیاپی 45/ اسفند
- 8 - شماره 11 -شماره پیاپی 44/ بهمن
- 8 - شماره 10 -شماره پیاپی 43/ دی
- 8 - شماره 9 -شماره پیاپی 42/ آذر
- 8 - شماره 8 -شماره پیاپی 41/ آبان
- 8 - شماره 7 -شماره پیاپی 40 / مهر
- 8 - شماره 6 -شماره پیاپی 39 / شهریور
- 8 - شماره 5 -شماره پیاپی 38/ مرداد
- 8 - شماره 4 -شماره پیاپی 37 / تیر
- 8 - شماره 3 -شماره پیاپی 36 / خرداد
- 8 - شماره 2 -شماره پیاپی35/ اردیبهشت
- 8 - شماره 1 -شماره پیاپی 34 / فروردین
۱۳۹۹/۶/۳۱ - مدت زمان داوری مقالات
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تغییر درجه بندی نشریات از
۱۳۹۹/۶/۳۱ - فهرست نشریات معتبر وزارت علوم
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تعداد بازدید مقالات
۱۳۹۹/۶/۳۱ - نتایج نظرسنجی
۱۳۹۷/۴/۱۱ - MSRT CODE
۱۳۹۷/۲/۲۲ - رویش روانشناسی، ماهنامه شد
۱۳۹۶/۲/۲۷ - انتشار شماره18 فصلنامه، ویژه بهار96
۱۳۹۶/۲/۲ - تعداد بازدید مقالات پایگاه از مرز 11000مشاهده برای یک مقاله، فراتر رفت
مقالات در دست چاپ
رابطه بین ویژگی های شخصیتی با استفاده پرخطر از اینترنت در دانشجویان: با نقش میانجی هیجان خواهی
اثربخشی تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب شناختی ، جسمانی و انعطاف پذیری روانشناختی زنان ورزشکار
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی بر پرخاشگری، خودانتقادی و رفتارهای خودآسیب رسان نوجوانان 12- 18 سال مبتلا به اختلال دوقطبی (انتشار: شماره 91، دی 1402)
نقش میانجی شفقت به خود در رابطه ذهنیسازی و خوردن هیجانی در زنان دچار اضافه وزن
مقایسه اثربخشی برنامه درمانی گربه مقابله گر و آموزش خود دلگرم سازی بر اضطراب اجتماعی و اضطراب امتحان دانش آموزان (انتشار: شماره 92، آذر 1402) ... شماره نامه 02/510، در تاریخ 8 خرداد 1402 مقاله حاضر پذیرش شده است.
مقایسه سبکهای اسناد، نگرشهای ناکارآمد و طرحوارههای ناسازگار اولیه بین افراد سالم و افراد مبتلا به افسردگی اساسی با عود مکرر
مقایسه اثربخشی شفقتدرمانی و درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم هیجان بازماندگان موتوفیان بیماری کووید-19
ساختار عاملی، پایایی و روایی مقیاس صفت بخشایش(TFC) در نوجوانان ایرانی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی مدیریت خشم بر پرخاشگری و عزتنفس زنان آسیبدیده با سابقه سوءمصرف مواد
پیشبینی قلدری سایبری براساس تکانشگری، بیتفاوتیاخلاقی و صفات تاریک شخصیت در نوجوانان دارای وابستگی به فضای مجازی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر تاکتیکهای حل تعارض و دشواری تنظیم هیجان در زوجین دارای تعارض زناشویی مراجعه کننده به مراکز مشاوره
نقش واسطه ای ذهن آگاهی در پیش بینی اختلالات خوردن بر اساس اضطراب اجتماعی
مقایسه نیمرخ نشانگان روانشناختی پرستاران شاغل در بخش کرونا و غیرکرونا و رابطه آن با بهزیستی سازمانی آنها
مدلیابی اضطراب اجتماعی بر مبنای سیستمهای مغزی-رفتاری، دلبستگی به والدین و همسالان و خودکارآمدی اجتماعی با میانجیگری مهار هیجان در نوجوانان (انتشار: شماره 90، آذر 1402)
رابطهی افکار تکرارشوندهی منفی و اضطراب اجتماعی نوجوانان: نقش میانجی آمیختگی شناختی و اجتناب تجربهگرایانه
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1402، جلد 12، شماره1
- شاپای چاپی: 2383-353X
- مدير مسئول: رضاپورحسین
- سردبير: محمد علی بشارت
- صاحب امتياز: انجمن روانشناسی بالینی کودک ونوجوان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.
آمار سایت
- كل کاربران ثبت شده: 9359 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 1 کاربر
- ميهمانان در حال بازديد: 105 کاربر
- تمام بازديدها: 10324453 بازدید
- بازديد 24 ساعت قبل: 7613 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 4141 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 1348 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد