![]() |
پیشبینی رفتارهای پرخطر بر اساس ناگویی هیجانی و ترومای دوران کودکی در نوجوانان شهرستان گرمسار - پذیرفته شده در 1404/4/3 |
هانیه صدیقی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی مهارت اجتماعی براساس شیوه مقابله با استرس و تمایز یافتگی خود در دانشجویان تک فرزند - پذیرفته شده در 1404/3/28 |
مریم فانی محمد آبادی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس انگیزش اجتماعی در افراد دارای ناتوانی جسمی-حرکتی - پذیرفته شده در 1404/3/28 |
سمانه رضایی بهدانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی خودافشایی هیجانی در رابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و کیفیت روابط بین فردی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/3/18 |
زهرا کریمی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی گروه درمانی ذهن آگاهی بر کنترل عواطف و تصویر بدنی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال پراشتهایی عصبی - پذیرفته شده در 1404/3/18 |
پردیس حبیبزاده میاندواب ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی کیفیت زندگی بر اساس توانمندسازی روانشناختی و باورهای مذهبی در زنان سرپرست خانوار شهرستان دهلران - پذیرفته شده در 1404/3/21 |
سکینه مومنی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشخوار خودانتقادی و احساس شرم و گناه مادران دارای کودک مبتلا به اختلال طیف اتیسم - پذیرفته شده در 1404/3/14 |
پردیس ستارزاده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی اضطراب اجتماعی در رابطه اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی و قلدری سایبری در نوجوانان - پذیرفته شده در 1404/3/12 |
رویا رخساری ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی خانوادهدرمانی سیستمی بوئن بر کیفیت زندگی و تحمل پریشانی زنان دارای تعارضات زناشویی - پذیرفته شده در 1404/3/11 |
زهرا دادوند ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش فنون شناختیـ رفتاری بر سبکهای دلبستگی ناایمن و سلامت عمومی دانشجویان دختر - پذیرفته شده در 1404/3/14 |
ناهید بارانی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی اثربخشی آموزش شفقت به خود بر فاجعه سازی درد و تحمل پریشانی در زنان باردار - پذیرفته شده در 1404/3/22 |
زهرا اسدی منش ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تدوین و امکانسنجی برنامه مبتنی بر آموزش مدیریت هدف بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی - پذیرفته شده در 1404/4/3 |
طهورا الماسی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی حل مسئله بر اساس وابستگی بین فردی و امید در بیماران کاندید عمل قلب باز - پذیرفته شده در 1404/3/6 |
پریسا طاهرپور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی تعهد زناشویی زوجین بر اساس سبکهای دلبستگی و طرحوارههای ناسازگار اولیه - پذیرفته شده در 1404/3/9 |
سارا ابل زاده ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
شناسایی چالشهای اجرای برنامه روزهداری الکترونیک در خانوادههای ایرانی دارای کودک مبتلا به اختلال طیف اوتیسم: یک مطالعه کیفی چندموردی - پذیرفته شده در 1404/3/5 |
فاطمه ملکی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر انعطافپذیری روانشناختی و اجتناب تجربی در والدین کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم - پذیرفته شده در 1404/4/1 |
صلاح الدین سلیمی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی، استرس ادراکشده و اضطراب در افراد دچار اختلال پراشتهایی عصبی - پذیرفته شده در 1404/3/4 |
رویا دانائی یگانه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و زندگی درمانی بر پایبندی به درمان در بیماران عروق کرونری قلب با نشانگان اضطراب (انتشار: شماره 110، مرداد 1404) - پذیرفته شده در 1404/3/4 |
مریم صادق پور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی تعهد سازمانی بر اساس انگیزش شغلی، تحمل پریشانی و دلبستگی شغلی معلمان - پذیرفته شده در 1404/3/18 |
سیده مطهره علوی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و رفتار درمانی دیالکتیک بر خودانتقادی نوجوانان بدسرپرست (انتشار: شماره 120، بهار 1405) - پذیرفته شده در 1404/3/5 |
مسعود شهبارزی مقدم ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه هویت ملی و هنجارهای اجتماعی با الگوهای استفاده از پیامرسانهای داخلی و خارجی در ایران - پذیرفته شده در 1404/3/12 |
علی افشاری مهر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سرسختی زناشویی (MHQ) - پذیرفته شده در 1404/2/29 |
زهرا زاهدی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
کاربرد ذهن آگاهی، پذیرش و آگاهی از طرحوارهها: درمان پذیرش و تعهد برای سلامت معنوی و تابآوری روانشناختی زنان باتجربه ازدواج اجباری - پذیرفته شده در 1404/2/29 |
ایمان مصباح ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد و معنا درمانی مبتنی بر اندیشه های مولانا بر سرسختی روانشناختی در بیماران تحت همودیالیز (انتشار: شماره 110، مرداد 1404) - پذیرفته شده در 1404/3/1 |
محبوبه خالق زاده رستمی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی شدت خودجرحی غیر خودکشی بر اساس دشواری درتنظیم هیجان، انجام رفتار هدفمند و کنترل تکانه - پذیرفته شده در 1404/3/7 |
زینب ابن علی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر پایه مداخلات ذهن-بدن (تمرینات ورزش تایچی) بر پرخاشگری و حساسیت در روابط متقابل مددجویان کانون اصلاح و تربیت (انتشار: شماره 110، مرداد 1404) - پذیرفته شده در 1404/2/22 |
عباس حمزوی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطۀ بین سبکهای فرزندپروری و خودجرحی بدون قصد خودکشی در نوجوانان با میانجیگری سبکهای هویتی - پذیرفته شده در 1404/2/30 |
زینب خانجانی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش واسطهای نشخوار خشم در رابطه بین کنترل ادراکشده و محقپنداری تحصیلی - پذیرفته شده در 1404/3/28 |
مینا مهبد* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسۀ رابطۀ والد-فرزند، ادراک از رابطه با همسالان و نگرش نسبت به رابطه با جنس مخالف در دختران نوجوان دارای تجربۀ شکست عشقی با و بدون اقدام به خودکشی - پذیرفته شده در 1404/3/1 |
مریم فاریابی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی استرس ادراک شده در رابطه بین شفقت به خود و ثبات زندگی زناشویی در زنان آسیب دیده از خیانت - پذیرفته شده در 1404/2/20 |
سمیرا برج خانلو ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدل ساختاری اعتیادپذیری دانشآموزان بر اساس ضربه های دوران کودکی با نقش واسطهای اضطراب - پذیرفته شده در 1404/3/9 |
محمدعرفان ربیع پور ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ارزشیابی کیفیت مقالات مروری نظاممند در روانشناسی: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی - پذیرفته شده در 1404/3/31 |
صفا امامقلی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی رفتار خودن بر اساس توانمندی ایگو و بیاعتبارسازی هیجانی در زنان چاق مبتلا به دیابت - پذیرفته شده در 1404/2/16 |
فهیمه فارسی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی احساس حقارت و حمایت اجتماعی ادراک شده در رابطه بین تابآوری روانشناختی با اعتیاد به فضای مجازی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/3/14 |
محمد برزگر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی اعتیاد به گوشی هوشمند نوجوانان بر اساس مولفههای هوش هیجانی و نگرانی از تصویر بدنی - پذیرفته شده در 1404/2/23 |
بهاره شقاقی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی انعطافپذیری شناختی در رابطه بین ذهنآگاهی و اضطراب کووید-19 با بهزیستی روانشناختی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/3/21 |
حسین علیدوستی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی کیفیت تدریس بر اساس تفکر سیستمی با میانجیگری جهتگیری آموزشی و تعامل اجتماعی کلاس در معلمان مقطع ابتدایی شهر تهران - پذیرفته شده در 1404/2/29 |
الهام رسولی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر ادراک خود به عنوان بار اضافه و خودکارآمدی درد در زنان مبتلا به سرطان پستان - پذیرفته شده در 1404/2/18 |
ثریا احسن گر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش ایماگوتراپی بر تابآوری زنان دارای تعارض زناشویی - پذیرفته شده در 1404/2/24 |
هلینا مولوی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی روش درمانی حساسیت زدایی از طریق حرکت چشم و بازپردازش و درمان شناختی رفتاری بر ترس از عود، تصویر بدنی و ادراک بیماری مبتلایان به سرطان پستان (انتشار: شماره 124، پاییز 1405) - پذیرفته شده در 1404/3/24 |
آزیتا شجاعی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تبیین علی سازگاری زناشویی بر اساس دلبستگی اجتنابی: نقش واسطهای خشونت شریک عاطفی در زنان شهر کرج - پذیرفته شده در 1404/4/3 |
شهرزاد ریگی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی شفقت به خود در رابطه بین کمال گرایی ناسازگار و سالم خواری عصبی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/2/12 |
سیده صغرا نوری رحیم آبادی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش خودشناسی انسجامی در رفتار اخلاقی معلمان با اثر واسطهای اشتیاق شغلی - پذیرفته شده در 1404/2/18 |
شقایق رستمی ماتک* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش تعدیل کننده نشاط معنوی در رابطه مهارتهای حل مسئله و رضایت زناشویی - پذیرفته شده در 1404/3/18 |
بهاره نقره ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تکانشگری، احساس گرفتاری و انعطاف پذیری شناختی در نوجوان پسر مبتلا به اختلال سلوک - پذیرفته شده در 1404/2/6 |
حمیده سادات میره ای* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان تحلیل رفتار متقابل بر راهبردهای مقابلهای و عزت نفس دانشآموزان دختر دارای اضطراب کلاس درس - پذیرفته شده در 1404/4/3 |
محمد عباسی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان هیجانمدار بر همدلی هیجانی و هماهنگی زوجی در زنان متعارض زناشویی - پذیرفته شده در 1404/2/9 |
مریم کیائی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری بر بی ثباتی هیجانی و ابراز هیجان دانشجویان دختر مبتلا به فوبی حیوانات - پذیرفته شده در 1404/3/13 |
نیکتا کاوسی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش خودکارآمدی و صفات چهارگانه تاریک شخصیت در پیشبینی تجربه مزاحمتهای سایبری توسط دانشآموزان - پذیرفته شده در 1404/2/13 |
صمد رحمتی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی تفکر انتقادی بر اساس ویژگیهای شخصیت و کارکردهای اجرایی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/2/5 |
جمشید حنیفی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی تبعیت از درمان براساس ویژگی های شخصیتی و انگیزش در بیماران مبتلا به فشارخون بالا - پذیرفته شده در 1404/2/10 |
اکرم صادقی فیروزآبادی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثر آموزش سبک زندگی بر بهزیستی روانشناختی و ادراک بیماری در بیماران مبتلا به کبد چرب غیرالکلی - پذیرفته شده در 1404/2/5 |
میترا بهنواز ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
واکاوی نگرش جوانان به عوامل برانگیزاننده در برقراری روابط متعدد عاطفی در فرهنگ ایرانی: یک مطالعه پدیدارشناسی - پذیرفته شده در 1404/3/10 |
زهرا خوانینزاده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی فرسودگی شغلی بر اساس انعطافپذیری شناختی و ارگونومی شناختی با میانجیگری تابآوری کارکنان صنایع پتروشیمی خلیج فارس - پذیرفته شده در 1404/2/6 |
مریم رمضانعلی پور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تبیین تبلور وجودی دانشجویان بر اساس شخصیت فعال و حمایت تحصیلی: نقش واسطهای خودکارآمدی خلاق - پذیرفته شده در 1404/2/14 |
محبوبه فولادچنگ* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان ذهنآگاهی مبتنی بر کاهش استرس و رواندرمانی مثبتگرا بر خوشبینی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی - پذیرفته شده در 1404/2/19 |
بهرام ملا احمدی گمل ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت و آموزش مهارتهای زندگی اسلامی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در نوجوانان دارای اعتیاد به اینترنت - پذیرفته شده در 1404/2/12 |
مجید علیزاده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر ترس از شفقت، تحمل پریشانی و احساس ناکامی مادران کودکان اوتیسم - پذیرفته شده در 1404/1/29 |
هدی ناصحی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه صفات تاریک شخصیت و قلدری سایبری با میانجیگری بی تفاوتی اخلاقی و تکانشگری در دانش آموزان - پذیرفته شده در 1404/2/7 |
نیلوفر ابوسعیدی جیرفتی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش معنامحور بر اهمالکاری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان پایه دوازدهم - پذیرفته شده در 1404/1/30 |
سیامک امیری ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی برنامه زمانی پارادوکسی بر دشواری تنظیم هیجان و اضطراب تعامل اجتماعی در بیماران مبتلا به اضطراب اجتماعی - پذیرفته شده در 1404/1/29 |
فاطمه محمدیان ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تعیین نقش میانجی احساس تنهایی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با اضطراب سلامت پرستاران - پذیرفته شده در 1404/2/14 |
اکبر عطادخت ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی طرحواره درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی، خشم و نشخوار فکری دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/2/23 |
مهدیه رحیمی صادق ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش فرزندپروری مثبت بر استرس والدگری و خودکارآمدی والدینی مادران دارای کودک مبتلا به بیشفعالی/ نقص توجه (انتشار: شماره 120، بهار 1405) - پذیرفته شده در 1404/1/26 |
محبوبه پاک نژاد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدل یابی علّی مشکلات برونی سازی نوجوانان براساس ترومای دوران کودکی و نقش میانجی سبکهای دلبستگی نا ایمن - پذیرفته شده در 1404/2/28 |
محمد زارعی نوروزی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی گرایش به مصرف الکل بر اساس تحمل پریشانی و تنظیم هیجان در نوجوانان (انتشار: شماره 110، مرداد 1404) - پذیرفته شده در 1404/1/27 |
سمیرا افکاری قره مسجد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی پرخوری عصبی در دانش آموزان دختر بر اساس تنظیم هیجان و ذهنآگاهی سرشتی - پذیرفته شده در 1404/2/14 |
پریسا محمدنژاد ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش هوش هیجانی و حمایت اجتماعی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی در زنان باردار - پذیرفته شده در 1404/1/25 |
سحر حسینی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر تحمل ناپذیری بلاتکلیفی و بازداریهیجانی دانشآموزان پسر دارای رفتارهای پرخطر - پذیرفته شده در 1404/2/4 |
لادن فروغی نیا* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان عقلانی-هیجانی و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطافپذیری شناختی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال بدتنظیمی خلق مخرب - پذیرفته شده در 1404/1/15 |
محدثه سمامی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه بین سه گانه تاریک شخصیت و دلزدگی زناشویی با نقش واسطه ای تنظیم هیجان - پذیرفته شده در 1404/1/5 |
الهه تاجیک ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش تکنیک های کیفیت زندگی درمانی بر شادکامی، تنظیم شناختی هیجان و سرمایه روانشناختی دانشجویان - پذیرفته شده در 1404/1/24 |
افسانه سادات عرشی ها ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر معنویت بر تاب آوری و حل مسئله در نوجوانان دارای بزه ضرب و شتم ساکن کانون اصلاح و تربیت - پذیرفته شده در 1404/1/5 |
فاطمه مهدوی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی طرحواره درمانی بر هویت زوجی و جهتگیری رابطه در زنان خیانت دیده - پذیرفته شده در 1404/2/7 |
زهرا محمدرحیمی اسفرجانی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تدوین و امکانسنجی بسته آموزشی توانمندسازی مدارس بر مدیریت دانش معلمان - پذیرفته شده در 1404/2/4 |
محسن دارابی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی کمالگرایی در رابطه بین سبک دلبستگی ناایمن و اختلال وسواس-جبری ارتباطی - پذیرفته شده در 1404/1/16 |
مریم غلامحسینی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی سرمایه روانشناختی در دانشجویان بر اساس ویژگی های شخصیتی و سبک های فرزند پروی - پذیرفته شده در 1404/1/13 |
فاطمه سادات حاجی سید صادقی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی دشواری در تنظیم هیجان در رابطه دلبستگی ناایمن و اختلال بازی اینترنتی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1403/12/28 |
الهه زره ساز ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه صدا بیزاری و پرخاشگری با نقش میانجی حساسیت اضطرابی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1403/12/29 |
عباس صادقی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر تصویرسازی ارتباطی و زوج درمانی به روش گاتمن بر دوسوگرایی در ابراز هیجان در زوجین دارای تعارض زناشویی - پذیرفته شده در 1403/12/18 |
منیر پوری محمد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
روابط ساختاری روانرنجوری با اختلال بدریخت انگاری با میانجیگری عدم تحمل بلاتکلیفی در متقاضیان انواع جراحی زیبایی صورت (انتشار: شماره 115، زمستان 1404) - پذیرفته شده در 1404/2/10 |
بهمن حسن زاده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان چشم انداز زمان بر تاب آوری و تنیدگی والدینی مادران کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی - پذیرفته شده در 1404/3/6 |
ساناز گودرزی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
سلامت اجتماعی و مدگرایی؛ نقش میانجی نیاز به بازخوردهای اجتماعی و اعتیاد به شبکههای اجتماعی در کاربران اینستاگرام - پذیرفته شده در 1404/3/2 |
بهمن اسماعیلی انامق ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی طرحواره درمانی بر حساسیت بین فردی، ترس از ارزیابی های منفی و شرم درونی شده در نوجوان با تجربه طلاق والدین - پذیرفته شده در 1403/12/19 |
سید مهدی سرکشیکیان* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی افق زمانی براساس اسنادهای علی و تمایزیافتگی در فرزندان طلاق - پذیرفته شده در 1404/2/16 |
زهرا بیکی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری شغلی در رابطه بین هویت تحصیلی و بیارادگی ورود به شغل در نوجوانان دختر - پذیرفته شده در 1404/2/12 |
بیتا جعفریان ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی شفقت به خود در رابطه بین رضایت زناشوئی و نشانگان افسردگی معلمان - پذیرفته شده در 1403/12/19 |
کاظم فلاح* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر درهم آمیختگی فکر-عمل، عدم تحمل بلاتکلیفی و ناگویی هیجانی در افراد مبتلا به وسواس فکری عملی - پذیرفته شده در 1404/2/6 |
فاطمه امانی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی خودکارآمدی دررابطه بین سلامت سازمانی و نگرش شغلی معلمان - پذیرفته شده در 1403/12/20 |
کاظم فلاح* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ویژگی ها و نقش های معلم دگرگون ساز: یک مطالعه فراترکیب - پذیرفته شده در 1403/12/23 |
لیلا محمدی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر هیجان بر تحمل پریشانی و شایستگی اجتماعی دانشآموزان پسر دارای مشکلات رفتاری برونیسازی شده - پذیرفته شده در 1404/2/19 |
محمدامین موسایی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
روابط علی ساختاری سبکهای اسناد و ارزش تکلیف با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر: نقش واسطهای هیجانهای تحصیلی - پذیرفته شده در 1404/2/8 |
فاطمه حیدری ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخش آموزش تابآوری روانشناختی بر خوشبینیآموزشی و خودتعیینگری دانشآموزان با عملکردتحصیلی پایین - پذیرفته شده در 1404/1/21 |
سودا محمدحسینی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی ذهنی سازی در رابطه مکانیزم های دفاعی و گرایش به رفتارهای پرخطر در دانشجویان (انتشار: شماره 109، تیر 1404) - پذیرفته شده در 1403/12/12 |
منصوره بهزادی نژاد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی استرس شغلی پرستاران براساس راهبردهای تنظیم هیجان و راهبردهای مقابلهای - پذیرفته شده در 1404/2/16 |
مهدی نصیرالدینی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری مثبتنگر بر تنظیم هیجان و علائم اضطراب نوجوانان - پذیرفته شده در 1403/12/26 |
مریم هاشمی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی بیثباتی ازدواج بر اساس بلوغ هیجانی و نیازهای دلبستگی در دانشجویان متاهل - پذیرفته شده در 1404/1/30 |
فرزاد رئیسی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه بین اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل و کیفیت زندگی با میانجیگری قلدری سایبری و بی موبایل هراسی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در 1403/12/26 |
امیرحسین شیرافکن ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی حساسیت بین فردی در رابطه بین علائم شخصیت مرزی با تعارض زناشویی در زنان متأهل - پذیرفته شده در 1404/1/2 |
مائده عباسی دوگلسرا ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تبیین پدیدارشناسانه چالشهای والدگری در والدین کودکان با نیازهای ویژه - پذیرفته شده در 1404/2/23 |
زهره آریایی پناه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش متمرکز بر شفقت بر خودانتقادی والدین و استرس فرزندپروری مادران دارای سطوح بالای خودانتقادی - پذیرفته شده در 1404/1/19 |
مرضیه فخریه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
امکان سنجی بسته آموزشی مبتنی بر توانمندسازی دانشآموزان بر بهبود مهارتهای های پنج گانه اجتماعی نوجوانان دختر - پذیرفته شده در 1404/1/10 |
سمیرا قره ویسی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی ترس از دست دادن در رابطه بین نیازهای روانشناختی و رفتار فابینگ در دانشجویان متاهل (انتشار: شماره 111، زمستان 1404) - پذیرفته شده در 1403/12/4 |
مریم نیک بین ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی مشکلات هیجانی و رفتاری نوجوانان بر اساس جو عاطفی خانواده و شفقت به خود: نقش واسطهای امنیت روانی (انتشار: شماره 108، بهار 1404) - پذیرفته شده در 1403/12/14 |
مینا افضلی زیارانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی رفتارهای پرخاشگرانه بر اساس ابرازگری هیجانی، احساس تنهایی و امید به زندگی در دانشجویان دختر - پذیرفته شده در 1403/12/25 |
فاطمه گلیج* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و همجوشی شناختی در دختران مبتلا به اختلال ملال پیش از قاعدگی - پذیرفته شده در 1403/12/4 |
زهرا سیفی کردلر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی و درمان فراتشخیصی یکپارچه نگر بر نگرانی از تصویر بدن نوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی - پذیرفته شده در 1403/11/23 |
وحید منتظری هدشی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی مکانیزم دفاعی روان آزرده بر اساس وسواس مرگ و کنترل عواطف در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
فاطمه توکلی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر تنظیم شناختی هیجان، افسردگی و اضطراب زنان مبتلا به ام اس - پذیرفته شده در 1403/11/25 |
شهربانو پهلوان سیدآبادی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان راهحلمحور کوتاهمدت بر اعتیاد به تلفن همراه و بهبود کیفیت خواب و سلامت روانی دانشآموزان - پذیرفته شده در 1404/1/1 |
میلاد حاجی پور ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تعیین اثربخشی رویکرد درمانی راهحل محور بر سبکهای ارتباطی و انسجام خانوادگی در زنان دارای رابطه عاطفی سرد - پذیرفته شده در 1404/2/23 |
حورا قربانی پلکوئی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر مسئولیتپذیری اجتماعی، بهزیستی روان-شناختی و شادکامی سالمندان دارای اختلال مصرف مواد - پذیرفته شده در 1403/12/27 |
فرزاد میرشاهی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش واسطهای توجه در رابطه خلق و منش با تنظیم هیجان در کودکان دارای اختلال نقص توجه/بیش فعالی (انتشار: شماره 115، بهار 1405) - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
الناز رجبی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود حافظه فعال، نظم جویی شناختی هیجان و نارساییهای توجه در نوجوانان دارای اختلال بیش فعالی - نقص توجه - پذیرفته شده در 1403/12/22 |
فائزه مهرانی زاده ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس انعطاف پذیری شناختی و وسواس فکری عملی در دانش-آموزان دوره متوسطه - پذیرفته شده در 1403/11/13 |
فرزانه گلکار ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه احساس گناه، شفقت به خود و ذهنآگاهی با تحمل پریشانی در مادران دارای فرزند معلول جسمی حرکتی - پذیرفته شده در 1404/3/4 |
فرشته نوری قلعه علیخانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش واسطهای تابآوری در پیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس سبک زندگی توحید-محور در معلمان مدارس استثنائی - پذیرفته شده در 1403/11/28 |
اسماعیل منصوری ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس کوتاه ذهنیسازی - پذیرفته شده در 1403/11/23 |
فاطمه ارسطو ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی طرحوارهدرمانی گروهی بر تمایزیافتگی و بخشودگی بینفردی زنان دارای تعارضات زناشویی - پذیرفته شده در 1403/11/1 |
نازنین نیکنام ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی اضطراب کودکان ابتدایی بر اساس انعطافپذیری شناختی و تمایزیافتگی خود مادران - پذیرفته شده در 1403/10/25 |
نگار رنجبر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی سبکهای والدگری براساس ذهنیت طرحوارهای با میانجی گری خودمتمایزسازی در مادران - پذیرفته شده در 1403/12/7 |
هلیا سرمدفر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی نگرش به ازدواج بر اساس حمایت اجتماعی ادراکشده و تنظیم هیجان در دختران دانشجو - پذیرفته شده در 1403/10/29 |
حمیده اعتصامی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی اعتیاد به بازیهای آنلاین در رابطه خشم و خلاقیت بدخواهانه در نوجوانان با نشانههای اختلال نارسایی توجه-بیشفعالی - پذیرفته شده در 1403/12/6 |
غزاله نهاوندی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی نقش میانجی نقص در شفقت خود در رابطه بین آسیب های دلبستگی با خصیصه های اختلال شخصیت مرزی - پذیرفته شده در 1403/10/25 |
هستی ریاحی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدل ساختاری رابطه بین تحمل پریشانی و بهزیستی روانشناختی در مردان مبتلا به سوءمصرف مواد: نقش میانجی سیستمهای مغزی/رفتاری - پذیرفته شده در 1403/10/28 |
جمیله توکلی آزاد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی ذهن آگاهی در رابطه بین سبک های دلبستگی و نوموفوبیا در دانشجویان - پذیرفته شده در 1403/10/30 |
محسن قاسم زاده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه خودآگاهی هیجانی و تابآوری فردی با نقش واسطهای خودشناسی انسجامی در دانشجویان دارای تجربه شکست عاطفی - پذیرفته شده در 1403/10/23 |
سیده طیبه افتخاری ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
کاربست فناوریهای آموزشی در پرورش انواع تفکر انتقادی و خلاق: یک مطالعه مروری نظاممند - پذیرفته شده در 1404/3/7 |
وحید احمدی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و یکپارچگی حسی-حرکتی بر عملکرد خواندن و کارکردهای اجرایی دانش آموزان دوزبانه با اختلال خواندن - پذیرفته شده در 1404/1/10 |
فاطمه غلامی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر همجوشی شناختی و حساسیت انزجاری مبتلایان به پسوریازیس - پذیرفته شده در 1403/11/8 |
فاطمه بیانفر* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی ترس از دست دادن در رابطه بین بیشینه خواهی و اعتیاد به اینستاگرام در دانشجویان - پذیرفته شده در 1403/10/20 |
سینا شاویسی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
امکان سنجی بسته آموزش گروهی تقویت خانواده بر تعارض والد-نوجوان و مولفههای آن در دانشآموزان پسر دوره اول متوسطه - پذیرفته شده در 1403/12/27 |
فردین اصلانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان پویشی فشرده کوتاهمدت (ISTDP) بر اختلالات خواب، اضطراب و علائم گوارشی زنان مبتلا به اختلالات عملکرد گوارشی - پذیرفته شده در 1404/1/30 |
سعید زنجانچی نیکو ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسهی اثربخشی طرحواره درمانی گروهی و درمان گروهی پذیرش و تعهد بر تنظیم هیجان و اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دارای اعتیاد به اینترنت - پذیرفته شده در 1403/11/1 |
احسان مرادی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
برنامه ریزی براساس محوریت شخص: روشی برای آموزش مهارت های زندگی به افراد با کم توانی هوشی - پذیرفته شده در 1404/2/30 |
قاسم نوروزی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ادراک نوجوانان دختر دارای رفتار پرخطر از ویژگیهای رابطه والد-فرزندی: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در 1403/12/19 |
آسیه شریعتمدار* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدل ساختاری استرس ادراکشده و سبک های دلبستگی با نقش واسطه ای رضایت زناشویی دانشجویان متأهل - پذیرفته شده در 1403/10/9 |
عفت محمودی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی سبک زندگی تحصیلی سلامت محور براساس توانایی های شناختی، توانمندی های منشی و ایمنی هیجانی - پذیرفته شده در 1403/9/29 |
کمیل جعفری ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدل پیشبینی نشانگان اضطراب اجتماعی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش واسطهای متوالی آمیختگی شناختی و اجتناب تجربهای - پذیرفته شده در 1403/11/6 |
علی اصغر حافظ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی خودکارآمدی در رابطهی انعطافپذیری و جو عاطفی خانواده با ابراز وجود دانشجویان - پذیرفته شده در 1403/12/11 |
امیر قربان پور لفمجانی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تبیین روابط علی بین سبکهای دلبستگی و قلدری سایبری بر اساس نقش میانجی گر صفات تاریک شخصیت در کاربران نوجوان شبکههای اجتماعی - پذیرفته شده در 1403/9/24 |
فروزش سلامی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی خودشفقتی در رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه و شادزیستی زوجین (انتشار: شماره 110، مرداد 1404) - پذیرفته شده در 1403/9/26 |
زهرا جیریایی شراهی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی برنامه همیاری کارکنان بر پریشانی در محل کار و رضایت از زندگی - پذیرفته شده در 1403/10/3 |
محدثه رجبی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
طراحی مدل مفهومی شکل گیری فابینگ در کودکان با تحلیل تجارب زیسته مادران: یک مطالعه داده بنیاد - پذیرفته شده در 1403/12/29 |
ابوالقاسم یعقوبی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجی صفات اولیه خودشیفتگی در رابطه روابط موضوعی و نشانه های اختلال نافرمانی مقابله ای - پذیرفته شده در 1403/9/14 |
زینب خانجانی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی روان درمانی معنوی- مذهبی با رویکرد اسلامی بر اضطراب وجودی و نگرش به مرگ سالمندان - پذیرفته شده در 1403/11/19 |
سعید شفقتی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد و مصاحبه انگیزشی بر نشانههای مرضی زنان مطلقه - پذیرفته شده در 1403/9/18 |
یداله کثیرلو ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شفقت به خود اجتماعی در دانشجویان - پذیرفته شده در 1403/10/15 |
حمید خراط زاده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه سواد رسانه ای، تنظیم هیجان های تحصیلی و تفکر نوآورانه با تاب آوری تحصیلی - پذیرفته شده در 1403/9/21 |
بهنوش آتش زر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مطالعه کیفی تجربه زیسته دانشجویان پسر مصرف کننده ماریجوانا - پذیرفته شده در 1403/12/14 |
منصور بیرامی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
واکاوی شاخص های طلاق کم آسیب برای کودکان: یک پژوهش کیفی - پذیرفته شده در 1403/12/23 |
کیمیا اسدی تیرانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی گرایش به خودکشی در نوجوانان دختر براساس جو روانی اجتماعی کلاس، میزان پایستگی تحصیلی و جهت گیری هدف پیشرفت - پذیرفته شده در 1403/11/3 |
فاطمه قاسمی نیایی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی تحریک الکتریکی فرا جمجمهای مغز (tdcs) بر دشواری در تنظیم هیجان و تکانشگری در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی نوع ∏ - پذیرفته شده در 1403/10/29 |
ُسحر مستعد ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ﺍﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزﺵ ذﻫﻦ آﮔﺎﻫﯽ ﮐﻮدک ﻣﺤﻮﺭ ﺑﺮ ﺷﺎیﺴﺘﮕﯽ هیجانی و ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ دﺍﻧﺶ آﻣﻮزﺍﻥ پسر ﺑﺎ ﺍﺧﺘﻼل یﺎدﮔﯿﺮی ﻭیﮋه - پذیرفته شده در 1403/8/13 |
قاسم عبداللهی بقرآبادی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تله های بنیادین - پذیرفته شده در 1404/3/10 |
سید مهدی طباطبایی فر ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر سرمایه روانشناختی ، بازداری و فعالسازی رفتار دانشآموزان - پذیرفته شده در 1404/1/26 |
مرجان حاتمی برزیان ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی آموزش فرزندپروری باکفایت با رویکرد طرحواره درمانی بر بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال اوتیسم و کاهش شدت علائم اوتیسم کودکان - پذیرفته شده در 1404/1/21 |
سوگند اصغرزاده رفسنجانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و درمان پذیرش و تعهد بر شدت علائم افسردگی و تحمل پریشانی در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی - پذیرفته شده در 1403/7/22 |
محسن بیات ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
روابط ساختاری سبکهای دلبستگی با اضطراب اجتماعی در نوجوانان وابسته به بازیهای اینترنتی: نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان (انتشار: شماره 111، تابستان 1404) - پذیرفته شده در 1403/8/15 |
رویا نوروزیان ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلری و رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی (انتشار: شماره 120، بهار 1405) - پذیرفته شده در 1403/11/13 |
ماندانا رکنی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش میانجیگر معنا در زندگی در تبیین روابط علّی بین خودمراقبتی بهوشیار و ذهن آگاهی با بهزیستی ذهنی روان شناسان و مشاوران - پذیرفته شده در 1403/8/27 |
غزال گلشنی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
کارکرد والدگری مبتنی بر توانمندی در نوجوانان: یک مطالعه مرور سیستماتیک - پذیرفته شده در 1403/10/15 |
سیده خدیجه امیریان ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی خودشیفتگی خودبزرگبین و آسیبپذیر بر اساس عزتنفس آشکار و ضمنی: آزمون مدل نقاب - پذیرفته شده در 1404/1/24 |
مونا فرخنده فال ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی افکار خودکشی بر اساس کمالگرایی ناسازگار، باورهای غیرمنطقی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی - پذیرفته شده در 1403/12/21 |
آرزو سردارنیا ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر امید در بهبود کیفیت زندگی و بهداشت روانی زوجهای دارای تعارض زناشویی - پذیرفته شده در 1401/10/7 |
فائزه دهقانی فیروزآبادی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تأثیر آموزش مهارتهای معنوی بر پرخاشگری سایبری و نوموفوبیای دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه - پذیرفته شده در 1401/2/18 |
مرجان عمو خلیلی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی شیوع نارسایی توجه – بیشفعالی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان - پذیرفته شده در 1400/12/7 |
احسان گلستانی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه عوامل روانشناختی، عوامل مرتبط با سبک زندگی و وضعیت سلامت جسمانی با عملکرد حافظه معنایی و رویدادی در میانسالی و سالمندی - پذیرفته شده در 1399/12/13 |
عطیه سادات متقی قمصری ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی شیوع افسردگی، اضطراب و استرس در مردان همجنسگرای ایرانی - منتشرشده در 1399/2/17 |
ابراهیم دهقانی اشکذری ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مدل مفهومی کشمکش های روانی معنوی در ایران: یک مطالعه کیفی - پذیرفته شده در 1398/11/14 |
علی فتحی آشتیانی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تبیینی بر نقش پذیری کودکان از والدینشان و نقش آموزش رفتاری والدین در کاهش مشکلات رفتاری - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/12/19 |
محمد رضا فرشاد* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در خودتنظیمی هیجانی، اضطراب و افسردگی در زنان دچار تعارضات زناشویی - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/12/19 |
فاطمه ذبیح اله زاده* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکنترلی و پرخاشگری سومصرف کنندگان مواد مخدر - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/9/25 |
عاطفه هوشیار ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی مقایسه ای پیشرفت تحصیلی و خودتنظیمی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی مدارس میزان و عادی شهر تهران - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/8/8 |
حسن صادقی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیش بینی اختلال شخصیت خودشیفته براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه در دانشجویان - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/8/27 |
رضوان رشنوفر* ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه علّی اجتناب شناختی رفتاری، بلوغ عاطفی و هوش معنوی با سازگاری با دانشگاه از طریق میانجیگری تحمل پریشانی در دانشجویان - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/6/6 |
علی شریفی ریگی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پیشبینی رضایت جنسی بر اساس رضایت زناشویی و ویژگیهای شخصیتی زنان باردار - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/5/11 |
طوبی نجاتی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
جایگاه فرامن در دیالوگ روانکاوی، تکاملی و اسلام - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/6/13 |
مجید ضرغام حاجبی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش واسطه ای هماهنگی خود با هدف و خودنظم جویی در رابطه بین هسته ارزشیابی خود و دستیابی به هدف - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/5/2 |
فاطمه ذبیح اله زاده* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بیاشتهایی عصبی و اختلال بدریختی بدنی: مقایسه باورهای مربوط به تصویر بدنی و جذابیت - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/4/30 |
رضوان رشنوفر* ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی مقایسهای شادکامی، سازگاری و رضایت زناشویی در زنان با همسرگزینی سنتی و غیر سنتی - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/3/21 |
احمد باصری* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی رابطه جهت گیری مذهبی با رضایت مندی زناشویی در زوجین متقاضی طلاق - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1397/5/6 |
سارا نصرتی مهر ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی اثربخشی آموزش گروهی مهارت های زندگی بر رضایت از زندگی و استرس در دانش آموزان دختر - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/9/24 |
سمیه فتحی پور خشکرودی ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
خودی، خودآگاهی و تأثیر نماز در تقویت آن - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/3/21 |
فهیمه بیدست* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مروری بر سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/2/16 |
نرجس حسین زاده بحرینی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مروری بر نشانگر های زیستی طیف اختلالات اوتیسم در غربالگری کودکان زیر یک سال - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/3/6 |
نرجس حسین زاده بحرینی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی دوم ابتدایی براساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/1/10 |
پروین روشن قیاس* | |
![]() |
بررسی سبک رهبری با عملکرد فردی و سازمانی در تربیت بدنی دانشگاههای افسری نیروهای مسلح - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1395/6/17 |
عباس میرزائی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه بین نماز و نیایش با اضطراب و افسردگی - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/5/11 |
![]() |
رابطه بین استرس ادراک شده ، شیوه های مقابله و مدیریت شخصیت نوع A و B - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1395/9/23 |
المیر رحیم پور* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی ارزش گریه بر اباعبدالله از دیدگاه قران و روانشناسی و تاثیر آن بر ارتباط شناخت-هیجان از دیدگاه نوروبیولوژیک - منتشرشده در 1397/2/1 |
بشری هاتف، سوسن سالاری*، هدایت صحرایی | |
![]() |
رابطه عزت نفس و تاب آوری با فرسودگی شغلی در کارمندان دادگستری شهرستان شهریار در سال 1394 - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/3/9 |
سهیلا بهتویی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی موسیقی درمانی بر کیفیت زندگی زنان مبتلا به افسردگی - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1395/4/26 |
ساقی کوشا* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه فرسودگی شغلی معلمان مدارس کم توان ذهنی و ناشنوا - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1395/9/20 |
عبداله جمالی* ![]() ![]() |
|
![]() |
تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانش اموزان پایه 6 ابتدایی شهر کرج - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1394/12/17 |
![]() |
روایی یابی یک ابزار کوتاه چهار عاملی سایکوپاتی در دانشجویان ایرانی - منتشرشده در 1396/7/16 |
راضیه چگینی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
کیفیت ابزار تحقیق و نقش آن در سنجش روابط میان عوامل شخصیتی و عملکرد تحصیلی - یک مطالعه مروری - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1395/4/14 |
سوسن اسدی*، کیوان صالحی | |
![]() |
رابطه رضایت زناشویی با سلامت جنسی در زنان یائسه - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1394/11/13 |
رضا پورحسین* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
ترس از موفقیت و نقش عوامل شخصیتی از جمله پنج عاملی بزرگ - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1396/3/18 |
بفراو علیزاده* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
پژوهش در روانشناسی: گزارش واقعیت یا تحقق رویا - منتشرشده در 1394/10/21 |
محمد عطاری* | |
![]() |
نقش خودمهارگری در نحوه پاسخدهی به استرس ناشی از سرطان سینه - منتشرشده در 1394/10/7 |
زهرا سالاری راد ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه بین کنش وری خانواده و تست ترسیم خانواده در کودکان پایه اول ابتدایی - منتشرشده در 1396/2/27 |
رضا پورحسین، رزا شفیعی*، زینب حاجی رسولی ها، نگار مظلوم حسینی | |
![]() |
لزوم سنجش و گزارش شاخصهای اندازه اثر در پژوهشهای روانشناختی - منتشرشده در 1394/9/17 |
سعید اکبری زردخانه ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
تحلیلی بر جادو و جادوگری در درمان بیماران روانی در گذشته - منتشرشده در 1394/9/8 |
محمد عطاری* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقد روانتحلیلی در ادبیات : از جنون نبوغ تا تولد مخاطب - منتشرشده در 1394/10/27 |
سارا صنعت نگار* ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی رفتار درمانی دیالکتیکی (مبتنی بر آموزش مهارت ها) بر کاهش تکانشگری و افزایش تنظیم هیجانی زنان وابسته به متامفتامین - منتشرشده در 1394/11/24 |
محسن ندیمی* ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه زمان عکس العمل و تعادل در کودکان اوتیسم و طبیعی - منتشرشده در 1394/10/1 |
مرتضی طاهری* | |
![]() |
پیش بینی رضایت زناشویی زوج ها براساس نیازهای اساسی آن ها - منتشرشده در 1394/8/21 |
مژده وزیری* | |
![]() |
نقش خودکارآمدی و هراس اجتماعی در پیشبینی وابستگی به اینترنت در دانشآموزان - منتشرشده در 1394/9/25 |
مجتبی دلیر* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مروری انتقادی بر اعتبار نظریۀ تحول من و سنجش آن - منتشرشده در 1394/9/25 |
محمد عطاری* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و ترجیحات جنسیتیِ مردانگی-زنانگی در خشونت ورزی دختران نوجوان دبیرستانی - منتشرشده در 1394/12/3 |
سجاد رضائی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
برر سی رابطه راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی - منتشرشده در 1394/9/29 |
محمد قنبری طلب*، علی قنبری، حسین افلاکی فرد | |
![]() |
بررسی نحوه سازمان یافتگی هویت مدرن و مذهبی و رابطه آن با بهزیستی در دانشجویان دانشگاه تهران: تحلیل سازمان یافتگی خود مبتنی بر اصل های معرفت شناختی باکوبزا - منتشرشده در 1394/12/4 |
سید محمد مهدی حسینی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی نقش واسطه ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه بین تحمل ناپذیری بلاتکلیفی با نگرانی - منتشرشده در 1394/10/29 |
زهرا هدهدی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه بین هوش هیجانی و نشاط ذهنی با خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور - منتشرشده در 1394/7/13 |
محمد قنبری طلب* | |
![]() |
بررسی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت از زندگی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد شفت) - منتشرشده در 1394/7/7 |
عادل سجودی* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
رابطه بین راهبردهای مدیریت منابع یادگیری و راهبردهای یادگیری با خودکار آمدی (مورد مطالعه دانش-آموزان متوسطه شهرستان آمل) - منتشرشده در 1394/7/12 |
محمدمهدی بابائی منقاری*، مهدی معینی کیا، عادل زاهد بابلان، حسین قمری، علی خالق خواه | |
![]() |
اثر بخشی آموزش مبتنی بر رویکرد التقاط گرایی فنی در تاب آوری و خودکارآمدی بیماران مبتلا به وسواس- بی اختیاری هم ابتلا به افسردگی - منتشرشده در 1394/7/12 |
سعیده بزازیان ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی رابطه شبکههای اجتماعی فردی با سلامت اجتماعی جوانان - منتشرشده در 1394/7/6 |
نرگس انتظامی بیان* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد(ACT) بر تقویت مثبت عشق دانشجویان - پذیرفته علمی توسط سردبیر در 1394/6/28 |
کبیر شریفی* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
بررسی رابطه سبک های دلبستگی با ابراز وجود در دانشجویان دانشگاههای کاشان - منتشرشده در 1394/6/28 |
فریبرز صدیقی ارفعی، زکیه نجاریان* | |
![]() |
اهمیت و ضرورت آموزش جنسی به افراد کمتوان ذهنی - منتشرشده در 1394/5/28 |
محسن شکوهی یکتا* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
مقایسه بین ناگویی هیجانی و شادکامی در دانشجویان : متغیر تعدیل کننده ازدواج ناهمزمان(دیر و زود) - منتشرشده در 1394/5/23 |
فرهاد محمدی*، کبیر شریفی | |
![]() |
حساسیت سامانه های مغزی _ رفتاری (BAS_BIS) در پیش بینی استعداد اعتیاد دانش آموزان - منتشرشده در 1394/6/28 |
کبیر شریفی، فرهاد محمدی* | |
![]() |
معرفی یک ابزار؛ نسخهی سوم آزمونهای پیشرفت تحصیلی وودکاک- جانسون (WJ III) - منتشرشده در 1394/5/26 |
یوسف خدابنده لو* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|