مجله رویش روانشناسی از دادن گواهیهای کاغذی معذور است. لطفا تقاضا نکنید. همه گواهی ها در صفحه شخصی کاربران موجود است.
You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
اثربخشی آموزش روانشناسی وحدت مدار بر سلامت روانی مادران کودکان دچار اختلالات طیف درخودماندگی غفار نصیری هانیس، علی زاده محمدی
*، شهریار شهیدی، ناصر یوسفی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر تکانه های عصبی مغز و اختلال محاسباتی در دانش آموزان کبیر شریفی
*، حسن بابامیر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
بررسی سبکهای دلبستگی و طرحوارههای ناسازگار بر دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد علوم تحقیقات واحد تهران سوده شاکری انارکی
*، حسن اسدزاده
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه خودارزشیابی های مرکزی و شیفتگی مرتبط با کار در معلمان آموزش ویژه و آموزش عمومی سیدحسین سیادتیان
*، احمد یارمحمدیان، امیر قمرانی، علی اصغر دادمهر
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
عملکرد کودکان اوتیسم در سیاه رتبهبندی کارکردهای اجرایی (بریف) از نظر معلمان رقیه اسدی گندمانی، عباس نسائیان
*چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
آموزش گروهی ایمن سازی در برابر استرس بر کاهش میزان افسردگی بیماران ام اس ( مولتیپل اسکلروز) پردیس میرمعینی
*، امید رضایی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
پیش بینی افسردگی، اضطراب و استرس نوجوانان پسر بر اساس سبک فرزندپروری مادر: ارزیابی نقش پیش بین سبک فرزندپروری استبدادی نادیا قره گوزلو
*، اکبر عطادخت
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض، خلاقیت با هوش عاطفی (مورد مطالعه کارکنان و مدیران نیروی انتظامی شهرستان آمل) عماد روشن قیاس، محمدمهدی بابائی منقاری
*، علی خالق خواه، ماندانا پویان فرد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مداخلات شناختی- رفتاری در آموزش مدیریت خشم به مادران محسن شکوهی یکتا
*، اکرم پرند، نیره زمانی
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب آوری افراد مبتلا به بیماری ام اس مریم فراهانی
*، حسن حیدری
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
افت در پارامترهای سؤال: مفاهیم، روششناسی و شناسایی ابوالفضل قدمی
*، عرفان حسینی سامره
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسهی نوجوانان با و بدون نشانگان شکست در عشق در تنظیم شناختی هیجان و کارکردهای اجرایی سوران رجبی
*، فاطمه تابناک، محسن نظرپور
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
مقایسه کنترل هدفمند و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان ناشنوا و عادی معصومه شفیعی
*، سجاد بشرپور، حدیث حیدری راد
چکیده - Abstract -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue