مجله رویش روا‌ن‌شناسی از دادن گواهی‌های کاغذی معذور است. لطفا تقاضا نکنید. همه گواهی ها در صفحه شخصی کاربران موجود است.


You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML تبیین رابطه بین فرهنگ و آسیب شناسی روانی با تأکید بر اختلالات خواب
فریبا زرانی، فردین فرمانی *، ساحره صفوی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی روایی تشخیصی نسخه سوم مقیاس توانایی های شناختی وودکاک جانسون در دانش آموزان نارسایی های ویژه در یادگیری شهر اهواز
تهمینه چنگیزی *، فرح نادری، کامبیز کامکاری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر روش تدریس مشارکتی جیگساو بر روابط با همسالان و پیوند با مدرسه دانش‌آموزان
نرگس حیدری *، زهرا طالب
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه کارکرد اجرایی و انعطاف‌پذیری ‌شناختی و نظریه ذهن در کودکان پرورشگاهی و غیر پرورشگاهی
فروغ حقیقتی، راضیه پاک *، حسن بافنده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر عزت نفس تحصیلی، ادراک شایستگی و سلامت روان دانش آموزان دختر تیزهوش کرج
محمدسعید مردوخی *، حمید کمرزرین، مونا خالد نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML آموزش مهارت های زندگی و تاثیرآن بر اختلالات هیجانی پسران نوجوان
مریم اسماعیلی، نوشین بصیری *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش بینی استرس شغلی معلمان براساس بخشش و استراتژی های کنترل فکر و بررسی ارتباط آن ها با استرس
محسن سدیدی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش هیجان‌های تحصیلی در سلامت ذهنی دانش‌آموزان دبیرستانی
اسماعیل حاجی زاده، علی زینالی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش منبع کنترل و توانایی حل مسئله اجتماعی در پیش‌بینی انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان
سمیه اکبری موید *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه ی تیپ های شخصیتی آ و ب براساس انگیزه شرکت در فعالیت ورزشی
مریم عبدالشاهی *، مریم کروئی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارایه مدل جهت پیش بینی کمرویی از طریق ناگویی خلقی، احساس تنهایی و هویت اجتماعی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم
ناهید رامک، علیرضا همایونی، علیرضا سنگانی *، محسن طالب زاده
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نقش حافظه فعال در اختلال یادگیری: با تمرکز بر اختلال خواندن و مرور پژوهش‌هایی در این حیطه
سمانه ملکی *، علی اکبر ارجمندنیا
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه و بررسی پایه های زیستی-هیجانی ابعاد شخصیت افراد وابسته به مواد مخدر و مصرف کنندگان داروهای ضدافسردگی
سیدسعید پورنقاش تهرانی *، سمیرا مرتضوی‌فر
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مروری بر پژوهشهای انجام شده در زمینه درمانهای مبتنی بر بهوشیاری در ایران
محمدامین طاهرپور، رضا رستمی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اهمیت حافظه فعال در کارآمدی تحصیلی دانش آموزان
علی فراهانی، علی اکبر ارجمندنیا *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اختلال شخصیت خودشیفته در بخش دوم و سوم ویرایش پنجم راهنمای تشخیصی و آماری: بررسی مدل جایگزین
سعید خدابنده لو *، اسحق رحیمیان بوگر، محمود نجفی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML خوانش روان‌شناختی معراج نبوی
باقر غباری بناب، فاطمه نصرتی *، میلاد قربانی وناجمی، سعید زندی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی تطبیقی فرایندهای یادگیری مشاهده ای بندورا در قرآن
سمیه حسن نیا *، بابک شمشیری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ارزیابی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر تصویر بدن در افراد دچار چاقی و اضافه وزن
سید ابوالفضل موسوی *، فریبا بهرامی، حسین حسینی فرد، رضا پورحسین، محمود جعفریان
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش تاب آوری برافزایش سازگاری دانشجویان دختر
پریسا حیدری شرف *، جهانگیر کرمی، کژال اشته، زهرا موسوی، فاطمه طریقتی مرام، معصومه یاوری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML ( مقایسه ی هوش هیجانی وسازگاری دانش آموزانی که تجربه ی مهد کودک دارند با آنهایی که ندارند.)
اکبر صیدلو *، آتنا اصفهانی خالقی، نصراله انصاری نژاد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی رابطه بین باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با اضطراب امتحان در دانش آموزان دختر سال چهارم متوسطه
مهین حاتمی، فرشته هدایتی *، محبوبه کاوه
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML نگرشی بر تدوین استراتژی های بهینه در جهت ایجاد فضاهای شهری مطلوب برای کودکان اوتیسم
رویا اقبال مقدم *، تانیا اقبال مقدم
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML پیش بینی اختلال علایم بدنی(جسمانی سازی) بر اساس سبک های دفاعی و تنظیم هیجان در دانشجویان
فرهاد غدیری *، کریم عبدالمحمدی، اسماعیل سلیمانی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML روان‌درمانی فمنیستی: مفاهیم و کاربست‌ها
شهریار شهیدی *، سیده سلیل ضیائی، نسیم‌السادات محبوبی شریعت پناهی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه علمی رویش روان شناسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Rooyesh-e-Ravanshenasi Journal(RRJ)

Designed & Developed by : Yektaweb