- ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس شفقت به خود اجتماعی در دانشجویان
حمید خراط زاده، رسول روشن چسلی *، محمدرضا شعیری، حجت اله فراهانی، رضا باقریان سرارودی - رابطه صدا بیزاری و پرخاشگری با نقش میانجی حساسیت اضطرابی در دانشجویان
عباس صادقی *، مریم دانشمند - مقایسه اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد و مصاحبه انگیزشی بر نشانههای مرضی زنان مطلقه
یداله کثیرلو، منصور بیرامی *، رسول حشمتی، تورج هاشمی - نقش میانجی خودکارآمدی تصمیمگیری شغلی در رابطه بین هویت تحصیلی و بیارادگی ورود به شغل در نوجوانان دختر
بیتا جعفریان، محمد سجاد صیدی * - کارکرد والدگری مبتنی بر توانمندی در نوجوانان: یک مطالعه مرور سیستماتیک
سیده خدیجه امیریان، منصوره حاج حسینی *، الهه حجازی موغاری، حسین کارشکی - طراحی مدل مفهومی شکل گیری فابینگ در کودکان با تحلیل تجارب زیسته مادران: یک مطالعه داده بنیاد
ابوالقاسم یعقوبی *، افشین افضلی، فرشته بهروز، فاطمه رحمانی - نقش میانجی کمالگرایی در رابطه بین سبک دلبستگی ناایمن و اختلال وسواس-جبری ارتباطی
مریم غلامحسینی، مسعود صادقی *، عزت الله قدم پور - مقایسه اثربخشی دو روش آموزش والدین با رویکرد آدلری و رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ نقص توجه
ماندانا رکنی، سیما قدرتی *، علی زاده محمدی، علیرضا جعفری - پیشبینی گرایش به خودکشی در نوجوانان دختر بر اساس جو روانی اجتماعی کلاس، میزان پایستگی تحصیلی و جهتگیری هدف پیشرفت
فاطمه قاسمی نیایی، نفیسه درخشان، ثنا نیلی پور، زهرا امان اللهی * - اثربخشی روان درمانی معنوی- مذهبی با رویکرد اسلامی بر اضطراب وجودی و نگرش به مرگ سالمندان
سعید شفقتی، پرویز پرزور *، آذر کیامرثی - پیشبینی نگرش به ازدواج بر اساس حمایت اجتماعی ادراکشده و تنظیم هیجان در دختران دانشجو
حمیده اعتصامی، معصومه بهبودی *، فریده دوکانهای فرد - پیشبینی بیثباتی ازدواج براساس بلوغ هیجانی و نیازهای دلبستگی در دانشجویان متاهل
فرزاد رئیسی، سیامک سامانی * - پیشبینی افکار خودکشی بر اساس کمالگرایی ناسازگار، باورهای غیرمنطقی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی
آرزو سردارنیا، ریتا لیاقت * - نقش میانجی اعتیاد به اینستاگرام در رابطه بین ترس از دست دادن و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان
سامره نظری، فاطمه حمیدزاده *، افسانه طاهری - رابط ساختاری سبکهای دلبستگی با اضطراب اجتماعی در نوجوانان وابسته به بازیهای اینترنتی: نقش واسطهای تنظیم شناختی هیجان
رویا نوروزیان، ارسلان خان محمدی *، علی خانه کشی - نقش میانجیگر معنا در زندگی در تبیین روابط علّی بین خودمراقبتی بهوشیار و ذهنآگاهی با بهزیستی ذهنی متخصصین روانشناسی و مشاوره
غزال گلشنی، محسن جدیدی *، سیدحمید آتش پور، مهدیه صالحی - پیشبینی مشکلات هیجانی و رفتاری نوجوانان بر اساس جو عاطفی خانواده و شفقت به خود: نقش واسطهای امنیت روانی
مینا افضلی زیارانی، مجتبی امیری مجد *، وحیده باباخانی، جعفر پویامنش - پیشبینی فرسودگی شغلی بر اساس انعطافپذیری شناختی و ارگونومی شناختی با میانجیگری تابآوری کارکنان صنایع پتروشیمی خلیج فارس
مریم رمضانعلی پور، ناهید شفیعی *، عذرا غفاری نوران - اثربخشی آموزش فرزندپروری باکفایت مبتنی بر رویکرد طرحواره درمانی بر بهزیستی روان-شناختی مادران و کاهش شدت علائم اختلال طیف اوتیسم کودکان
سوگند اصغرزاده رفسنجانی، سعید وزیری یزدی *، محسن سعید منش - اثربخشی برنامه زمانی پارادوکسی بر دشواری تنظیم هیجان و اضطراب تعامل اجتماعی در بیماران مبتلا به اضطراب اجتماعی
فاطمه محمدیان، عابد مجیدی *
- سال 1404
- سال 1403
- 13 - شماره 12 -اسفند 1403 / پیاپی 105
- 13 - شماره 11 -بهمن 1403/ پیاپی 104
- 13 - شماره 10 -دی ماه 1403/ پیاپی 103
- 13 - شماره 9 -آذر 1403/ پیاپی 102
- 13 - شماره 8 -آبان 1403 / پیاپی 101
- 13 - شماره 7 -مهر 1403 / پیاپی 100
- 13 - شماره 6 -شهریور 1403/ پیاپی 99
- 13 - شماره 5 -مرداد 1403/ پیاپی 98
- 13 - شماره 4 -تیر 1403/ پیاپی 97
- 13 - شماره 3 -خرداد 1403/ پیاپی 96
- 13 - شماره 2 -اردیبهشت 1403 / پیاپی 95
- 13 - شماره 1 -فروردین 1403/ پیاپی 94
- سال 1402
- 12 - شماره 12 -اسفند 1402/ پیاپی 93
- 12 - شماره 11 -بهمن 1402/ پیاپی 92
- 12 - شماره 10 -دی 1402 / پیاپی 91
- 12 - شماره 9 -آذر 1402 / پیاپی 90
- 12 - شماره 8 -آبان 1402/ پیاپی 89
- 12 - شماره 7 -مهر 1402/ پیاپی 88
- 12 - شماره 6 -شهریور 1402/ پیاپی 87
- 12 - شماره 5 -مرداد 1402 / پیاپی 86
- 12 - شماره 4 -تیر 1402/ پیاپی 85
- 12 - شماره 3 -خرداد 1402/ پیاپی 84
- 12 - شماره 2 -اردیبهشت 1402 / پیاپی 83
- 12 - شماره 1 -فروردین 1402/ پیاپی 82
- سال 1401
- 11 - شماره 12 -اسفند 1401/ پیاپی 81
- 11 - شماره 11 -بهمن 1401 /شماره پیاپی 80
- 11 - شماره 10 -دی 1401/ پیاپی 79
- 11 - شماره 9 -آذر 1401/ پیایپی 78
- 11 - شماره 8 -آبان1401/ پیاپی 77
- 11 - شماره 7 -مهر 1401/ شماره پیاپی 76
- 11 - شماره 6 -شهریور 1401/ پیاپی 75
- 11 - شماره 5 -مرداد1401/ پیاپی 74
- 11 - شماره 4 -تیر 1401/ پیاپی 73
- 11 - شماره 3 -خرداد 1401/ شماره پیاپی 72
- 11 - شماره 2 -اردیبهشت 1401/ پیاپی 71
- 11 - شماره 1 -فروردین 1401/ شماره پیاپی 70
- سال 1400
- 10 - شماره 12 -اسفند1400/ پیاپی 69
- 10 - شماره 11 -بهمن1400/ شماره پیاپی 68
- 10 - شماره 10 -دی 1400/ شماره پیاپی 67
- 10 - شماره 9 -آذر1400 / شماره پیاپی 66
- 10 - شماره 8 -آبان 1400 / شماره پیاپی 65
- 10 - شماره 7 -مهر1400/ شماره پیاپی 64
- 10 - شماره 6 -شهریور 1400/ شماره پیاپی 63
- 10 - شماره 5 -مرداد1400/ شماره پیاپی 62
- 10 - شماره 4 -تیر 1400/ شماره پیاپی 61
- 10 - شماره 3 -خرداد1400/ پیاپی 60
- 10 - شماره 2 -اردیبهشت1400/ شماره پیاپی 59
- 10 - شماره 1 -فروردین 1400 / شمارپیاپی 58
۱۴۰۴/۱/۱ - مدت زمان داوری مقالات
۱۴۰۰/۲/۲۲ - دکترمحمدعلی بشارت، سردبیر رویش روان شناسی شدند
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تغییر درجه بندی نشریات از
۱۳۹۹/۶/۳۱ - تعداد بازدید مقالات
۱۳۹۹/۶/۳۱ - نتایج نظرسنجی
۱۳۹۷/۴/۱۱ - MSRT CODE
۱۳۹۷/۲/۲۲ - رویش روانشناسی، ماهنامه شد
۱۳۹۶/۲/۲۷ - انتشار شماره18 فصلنامه، ویژه بهار96
۱۳۹۶/۲/۲ - تعداد بازدید مقالات پایگاه از مرز 11000مشاهده برای یک مقاله، فراتر رفت
مقالات در دست چاپ
اثربخشی درمان گروهی پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت بر تحمل پریشانی و حفظ رابطه در زنان متقاضی طلاق
نقش دلزدگی زناشویی، خود انتقادی و تحمل ابهام در پیش بینی خود-خاموشی در زنان
مقایسه اثربخشی زندگی درمانی و آموزش گروهی مدیریت استرس به شیوه شناختی- رفتاری بر تاب آوری بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 (انتشار: شماره 112، مهر 1404)
مدل ساختاری خودناتوان سازی بر اساس احساس مسئولیت پذیری با میانجی گری رضایت از تحصیل (انتشار: شماره 112، پاییز 1404)
اثربخشی دوره تمرینی با رویکردهای بینایی بر حساسیت اضطرابی و نشخوار فکری در نوجوانان مبتلا به وسواس فکری عملی
اثربخشی آموزش تعامل مادر-کودک بر مشکلات هیجانی-رفتاری و کنشهای اجرایی کودکان 7 تا 10 سال دارای اختلالات یادگیری
مقایسه فشار روانی، صفات شخصیت و الکسیتایمیا در افراد مبتلا به بیماری التهاب روده و افراد سالم
پیشبینی وابستگی به فضای مجازی بر اساس ذهنآگاهی و انعطافپذیری شناختی در نوجوانان
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه علاقه موقعیتی در دانشآموزان ایرانی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان گروهی بر خودکارآمدی و تاب آوری در دانشجویان (انتشار: شماره 111، تابستان 1404)
پیشبینی رفتارهای پرخطر بر اساس ناگویی هیجانی و ترومای دوران کودکی در نوجوانان شهرستان گرمسار
پیش بینی مهارت اجتماعی براساس شیوه مقابله با استرس و تمایز یافتگی خود در دانشجویان تک فرزند
اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس انگیزش اجتماعی در افراد دارای ناتوانی جسمی-حرکتی
نقش میانجی خودافشایی هیجانی در رابطه بین تجارب آسیب زای دوران کودکی و کیفیت روابط بین فردی در دانشجویان
اثربخشی گروه درمانی ذهن آگاهی بر کنترل عواطف و تصویر بدنی در دانشجویان دختر مبتلا به اختلال پراشتهایی عصبی
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1404، جلد 14، شماره3
- شاپای چاپی: 2383-353X
- مدير مسئول: رضاپورحسین
- سردبير: محمد علی بشارت
- صاحب امتياز: انجمن روانشناسی بالینی کودک ونوجوان
پایگاههای نمایه کننده
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.
آمار سایت
- كل کاربران ثبت شده: 11985 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 2 کاربر
- ميهمانان در حال بازديد: 199 کاربر
- تمام بازديدها: 17675355 بازدید
- بازديد 24 ساعت قبل: 15558 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 5888 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 1939 مقاله
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد